Hoi, Ja hoor dit is normaal. Wij hebben Pepti zo'n 5 maanden gebruikt en ik heb alleen maar groene gezien....af en toe ook zo'n vieze zure gele maar het is echt normaal. Nu zitten we sinds 2 weken op gewone nutrilon en het heeft even geduurd voordat het groene eraf was. gr veer
Nee gelukkig niet Ze is 2x keer getest in het ziekenhuis en ze heeft het niet, waarschijnlijk heeft ze een bacteriele infectie gehad toen ze een paar weken was... Hoe is het nu met jouw kleintje? Wij merkten binnen 48 uur heel veel verschil toen we aan de Pepti gingen. gr veer
ja verder wel goed maar we zijn sinds zaterdag begonnen maar ze huilt nog wel na de voeding. maar hopen dat het beter wordt. groetjes
groene poep is heel normaal! Komt door de andere eiwitten ofzo geloof ik. Ik ben zelf al pepti gaan geven toen ik mijn meisje verdacht van kma, maar dat hielp nog niet genoeg. Toen pas na de provocatie helemaal duidelijk was dat ze inderdaad kma had, heb ik erop gestaan dat ze Nutramigen kreeg en toen hadden we binnen 36 uur een heel andere baby. Er zit dus zeker wel verschil in soorten HA voeding, daarover kan je meer lezen op www.babyallergie.nl. Dus als Pepti niet genoeg helpt, kan je altijd nog gewoon eens proberen met Nutramigen of Friso Allergy care. Succes!