Even een vraagje. Sinds donderdag poept m'n meisje moeilijk en is de ontlasting groen. Ze poept dus wel elke dag, maar ze moet er veel moeite voor doen. Ik mocht van het cb extra water bij de voeding geven om het poepen makkelijker te maken. En de onderkant van haar voetjes masseren, dat zou ook stimuleren. Op zich poept ze dus wel, alleen moet ze daar een hoop voor doen En het is dus sinds donderdag ook groenig met mosterdkleur. Mosterdkleur is ok, maar dat groene? Enig idee of dat geen kwaad kan? Ik ben trouwens afgelopen week ook volledig overgegaan op flesvoeding, dus daarom kon ze ook wat moeilijker poepen waarschijnlijk. Maar het gaat nu dus ff om de kleur
Mijn zoontje kreeg ook last van groene ontlasting toen ik van borst was overgestapt op fles. Dit zal ook gebeuren als je overstapt op een andere voeding. En anders even na vragen op het cb.
@Miranda: dat heb ik ook meegemaakt, die groenkleurige ontlasting. Maar dat is normaal. De ontlasting van een baby kan alle kleuren hebben, zolang het geen diaree is, hoef je je geen zorgen te maken. Heb dat nagevraagd bij de ka.