dag dames, Ik heb even hulp/advies nodig want ik weet het niet meer. mijn zoontje is na het slapen altijd een uur aan het huilen/krijsen, hij wil dan niks meer, niks is goed Wat ik ook doe. vooral na het middag dutje is hij niet te genieten, hangerig, huilen/krijsen, alles wat ik geef gooit hij op de grond. Hij slaapt overdag maar 1 uur en geen minuut langer. Slapen is altijd vanaf dag 1 al een probleem geweest bij hem. Na een jaar slaapt hij nog steeds niet altijd de nacht door. Hij slaapt om 19.30 uur maar Ik loop nog steeds soms 6 x heen en weer op een nacht. s'morgens is hij soms al heel erg vroeg wakker (6 uur) en dan moet ik hem maar zien te vermaken omdat hij het op een krijsen zet. Ik ben er echt zo moe van, na 15 maanden heb ik nog steeds geen normale nachtrust, hoelang gaat dit nog zo door???? Ik vind het moeder zijn heel erg leuk maar het begint me nu echt op te breken.
Sorry, geen tips. Hoop echt dat die er voor je komen! Wil je wel even sterkte wensen, want ik snap wel dat je er doorheen zit
ik adviseer je het boek van Schrerardus (of zoiets), te leen in de Bieb of via het Consultatiebureau misschien. Die beschrijft meerdere methodes om je kind te laten slapen / beter te laten slapen. uiteindelijk moet je hem daar ook laten huilen, hebben wij ook moeten doen....maar echt, het helpt. Hij weet dat je komt, dus zo blijft hij in dit patroon zitten. hij huilt misschien s'middags ook wel van oververmoeidheid...heeft onze zoon ook een fase gehad, ontroostbaar. Afleiden of negeren....de ene keer werkte het een, andere keer het ander...soms werkte het beide niet en was het de tijd uitzitten... je kan ook Kindival van VSM proberen, wieweet dat het helpt. vraag echt hulp, zoek hulp, alleen al voor je zoontje!
idd dit is niet normaal meid, volgens mij is je zoontje een erg onrustge slaper. ligt hij vast in bed of juist niet, sinds ons zoontje vast lig slaapt hij beter hij was een bonker (is nog steeds wel, maar heeft er geen last meer van) zoek hulp meid, sterkte
jelle ligt in een safe t sleep dus vast in bed, dit voelt voor hem erg veilig en fijn hierdoor bonkt hij minder en slaapt hij vaster (al hadden we hier geen last van) jelle kan hem als hij wil zelf losmaken en uit bed komen, als dit gebeurd begint hij vaak te huilen en wil hij weer vast. als wij hem op bed leggen pakt hij meestal de zij kanten al beet `van zo leg mij maar vast´
Heb je al eens gekeken of het kiss-syndroom zou kunnen zijn? Heeft hij geen last van allergieen? Ik noem maar even de twee dingen die bij ons enorm roet in het eten hebben gegooid... Voor kiss-syndroom: www.kiss-kinderen.nl Voor een osteopaat: www.ostepathie.nl En om een allergie te laten testen, kun je bij een bioresonanstherapeut terecht: www.bioresonantie.nl
hij is allergische voor vis, en verder heeft hij de eerste 8 maanden heel veel last gehad van eczeem in zijn gezicht en nek.
Hij is in april getest in het ziekenhuis op allerlei allergieen, daar kwam alleen de vis toen uit. Ik heb volgende week een afspraak met de dieetiste van het ziekenhuis, misschien dat ik het aan haar kan vragen.