Meiden, even een dillema. We willen binnenkort kinderstoelen gaan kopen voor de kids. Ik heb me totaal niet verdiept in de verschillende soorten/ merken enz. Ze moeten wel aan de volgende voorwaarden voldoen: - niet te lomp, ik moet er wel drie kwijt kunnen - kleine kindjes kunnen er goed in passen (ze zijn natuurlijk redelijk klein van stuk); - goede ondersteuning voor kids die net kunnen zitten; - aanpasbaar aan de groei van de kids; - eigen tafelblad die eraf kan; - evt. inklapbaar (geen idee of het bestaat). Alle tips zijn welkom!!
een chicco polly is uit geklapt wel lomp maar die kun je is heel veel standen zetten hoog en laag ook de rugleunig kun je kantelen. en hij heeft een mooi groot blad. maarja uit geklapt lomp maar je kun hem helemaal in klappen
Hoi, Ik zou voor de stokke trip trap gaan of iets vergelijkbaars. Ze zijn smal, ze kunnen er met hun 10e nog op zitten en je hebt er stoelverkleiners en tafelbladen voor. Ze zijn wel best prijzig. Zelf heb ik de chicco polly(gekregen). Monsterlijk lomp ding maar wel ontzettend handig. Ik zou er alleen geen 3 van in me huis hebben willen staan! De trip trap kun je ook helemaal onder de tafel schuiven, Ik heb er zelf al een aantal x over nagedacht mijn chicco te ruilen voor een trip trap.
die rare nieuwerwetse dingen die ze ook op dagverblijven gebruiken trippeltrap ofzoiets. die nemen weinig ruimte in en kan je naast elkaar zetten. ze schijnen goed te zijn maar ik vind het niks. wij hebben zo'n lompe plastic stoel maar we hebben er maar 1 natuurlijk. ik vind ze ideaal. ze zijn heel stabiel en in standen te zetten.
Ik heb deze bij vrienden gezien, heeft iemand hier ervaring mee? (lijken op trip-trap maar hebben een afneembare tafelblad en zijn een stuk goedkoper): Kinderstoel inclusief Eetblad en Stoelverkleiner (donkerbruin koloniaal)
Wij hebben de kinderstoel van 13 van de Ikea. Gemakkelijk in elkaar te zetten, heeft een tafelblad en gordel, je kunt er een stoelverkleiner voor kopen, staat niet in de weg (handig model) en kost niets! Onze dochter zit er nu al een half jaar in en we hebben helemaal niets te klagen over de stoel. Misschien een idee als je er drie aan moet schaffen.
die ikea stoelen zijn ook handig ja (hier hebben de omas er een) je kunt ze op elkaar zetten en met 6 maanden zat fynn er perfect in
Welke stoelen zijn het van Ikea? Staan ze toevallig op hun site dat ik ff kan kijken? (dat stapelen klinkt aantrekkelijk )
IKEA | Eetkamerstoelen | Hoge kinderstoelen | ANTILOP | Kinderstoel met veiligheidsriempje ook in verschillende kleuren
Als ik jou was zou ik eens gewoon een aantal winkels gaan kijken, wat voor stoelen dat er zijn. Daarbij, wat wil je zelf ongeveer voor stoel, het moet natuurlijk wel een klein beetje in je interieur passen gezien ze natuurlijk voorlopig wel in huis zullen staan en idd wel 3 stuks natuurlijk ! Die stoel van ikea zou ik persoonlijk niet doen. Nichtje van mij heeft die ook gehad en als de kleine er een beetje in ging zitten wippen/schommelen kiepte dus zo die stoel achterover. Kortom die komt er hier echt niet in, ookal lees je hier op de site dat het 'goede' stoelen zijn. Wij zelf hebben toen gekozen om 2 primapapa stoelen van pegperego te kopen. Zijn wel groot/lomp zegmaar, maar staan echt prima bij ons aan de tafel. Wij vinden ze super, en je hebt ze in tegen stelling tot de chicco polly (die er een beetje op lijkt) in gewone rustige kleuren ipv die schreeuwende kleuren ! Vind overigens die jasmine stoelen uit de site die je zelf al gaf, ook echt super! Echt veel mooier vind ik dan een trip trap ding ! Die van die site had ik ook best willen hebben, maar oke, toen hadden we deze al !
whahahah volgens ben jij ouderwets die trip trap zijn ideaal.... en die ouderwetse dingen een afbreuk op je inrichting
ik heb een triptrap lookalike gekozen met blad. De triptrap heeft geen blad maar gebruik je je eigen tafel, die van ons is een stuk hoger dan normaal en dan zou hij niet bij de tafel kunnen. We hebben een geuther maar die draaiknoppen om het blad te verzetten zijn een drama! ik zou hem niet nog een keer kopen. Die ikea stoel hebben we voor als we weggaan en als we bezoek krijgen en die vind ik ideaal Miek
Wij hebben zelf deze stoel opgehaald. Topmark Kinderstoel Zilver | Kinderstoelen | Baby-Dump Maar moet wel eerlijk zeggen dat ze een beetje lomp zijn. Maar wel superstevig en opgeklapt nemen ze niet veel ruimte in. Makkelijk schoon te maken en het tafelblad en de stoelverkleiner zitten er bij in. Ook kun je ze gebruiken als stoeltje om ze lekker voor de tv te zetten, want je kunt ze in verschillende standen zetten. Ik zou je in iedergeval aanraden om eens een babyzaak te bezoeken en te kijken wat je zelf handig vind. Wij weten natuurlijk niet hoeveel ruimte jullie in huis hebben, want daar hangt wel veel vanaf natuurlijk en wat voor de 1 erg handig is, is voor de ander helemaal niks. Heel veel succes met jullie zoektocht. Ps: de ikea kinderstoel zou ik ook niet aanraden voor dagelijks gebruik. Mijn moeder heeft hem ook en hij is ook wel erg handig, maar meer voor bij de oppas of voor een dagje weg.
Wij hebben voor de oudste 2 een tripp trapp maar op iets latere leeftijd gekocht. Nu wilde we voor de jongste ook een tripp trapp kopen maar dat ging echt helemaal niet in het begin. Hebben toen voor de Chicco gekeken en hem gekocht. Hij is alleen wel erg lomp en groot maar super handig. Eerlijk gezegd zou ik er dara alleen geen drie van willen hebben. De oudste schuift nu binnekort naar de gewone stoel en dan bouwen we die van hem om met beugel. De Chicco gaat nu op marktplaats want ik ben dat grote ding nu wel zat. Nu ze ouder is kan ze prima in de trip trapp en dat staat ook meteen wat opgeruimder in huis. Nu zie ik dat jullie kleintjes al wat ouder zijn. Ik zou dan zeker voor d etripp trapp gaan. Heel handig, klein en makkelijk ana te schuiven. Ze staan mooi in huis en zelfs als ze bijna 8 zijn (oals onze zoon) Zitten ze er nog supergoed op. Wel even prijzig maar via internet zijn ze stukken geodkoper en vaak via marktplaats ook voor een leuke prijs te krijgen.