Voor de verjaardag van mijn zoon komende week willen we trakteren op zijn KDV. Ik heb al lange prikkers om stukjes worst en kaas op te prikken, maar wat kan er nog meer op? Liefst iets gezonds (beleid KDV). En waar prik je de prikkers uiteindelijk leuk in? Wie heeft een tip of eventueel een foto?
Ik maak voor de verjaardag van onze zoon prikkers met daarop druiven, aardbeien en een stukje pannenkoek (met jam erop). Dit prik ik in een halve kool die ik omwikkel met zilverfolie o.i.d.
of uh.. je doet een plakje ontbijtkoek prikkertje erin en dan een driehoekje van kaas, dan heb je een zeilbootje haha nee ik heb geen idee, kregen hier op de basisschool altijd stokkie met worst, kaas en zilverui (iewl) maargoed weet niet of dat wat is voor KDV
Ongeveer het zelfde idee als anakin. Maar ik had er toverstokjes van gemaakt en ik heb de stokjes in een hoed geprikt.
Voor de eerste verjaardag van mijn zoon had ik frietzakjes gemaakt. Dit had ik gedaan van een vouwblaadje, daarin had ik reepjes kaas, wortel en komkommer gedaan. Het viel goed in de smaak bij de kindjes.
Ik heb dit jaar '' ijsjes '' gemaakt ... Maar die stokjes met kaas en worst kan je ook bv in een halve meloen steken en deze dan bv met folie papier inwikkelen en met wat gekleurd papier bewerken en er dan bv een stekel varkentje van te maken ( ofzo ) die van die toverhoed is idd ook errug leuk ... En je kan er dan ( als je bv een halve meloen gebruikt, die stukjes meloen nog op het stokje doen oid ... Dit was mijn creatie .... Bekijk bijlage 74882
Ik heb gewoon die echte ijscupjes gekocht, daarin heb ik een spekje gedaan, daarop zo'n mellow cakeje en die heb ik gedoopt in van die snoepjes die je altijd op een softijsje kan krijgen ( die staan bv bij de AH bij alle cake mixen ed ) .. En dan van die suikerdriehoekjes als koekjes .. Alles behalve het paraplutje is eetbaar .. Ik heb alles vast gemaakt eetbare lijm ( klein beetje water mengen met poedersuiker ) .. Heb ze daarna allemaal per stuk in dat doorzichtige folie in gepakt en met een leuk gekleurt lintje vast gemaakt. Erg simpel en niet teveel snoep maar ze vonden het helemaal geweldig
Chantal, die van jou is leuk zeg!! Mijn moeder werkt op een school en die had ook wel een schattige traktatie gekregen, een moeder had met vilt hele mooie apenmaskers gemaakt en als eetwaar van die minibananen (echte he, geen snoeppies hihi want dat mocht daar niet) vond het zo schattig haha was voor groep 1/2
wat een leuke site BEG! super, zoonlief wordt in augustus 3 en is helemaal weg van bob de bouwer.... kan wel vast aan de knutsel...hahaha
Mijn zoontje is ook bijna jarig. Vind idd die stokjes wel leuk, maar heb nu al zakjes besteld om wat in te doen. Maar kan er ook wat fruit indoen of een danoontje met een speeltje... Dit is het zakje: Bekijk bijlage 75138
Ik heb toevallig vandeweek zitten zoeken voor Finn zn verjaardag...ik kwam deze site tegen: traktaties overzicht - www.party-kids.nl Hier staat heeeeeeeeel erg veel op...je kan ook op catergorie zoeken (gezond....of juist chips e.d.)