dringend wat is beter tegen verborgen reflux?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wendyd, 13 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyd

wendyd Actief lid

5 okt 2006
    159
    0
    0
    schiedam nederland
    hallo, mijn zoontje van 2 maanden heeft verborgen reflux en de arts heeft hem zantac voorgeschreven en we gebruiken friso comfort, dat drinkt hij best goed, maar hij had het ook over nutrilon AR welke voeding werkt het beste daarbij|? hebben jullie ervaring? en heeft iemand van jullie zantac gebruikt en hoe lang duurt het voordat het helpt? alvast bedankt groetjes wendy.

2. wuppie

wuppie Bekend lid

16 jul 2006
    621
    0
    0
    Anique heeft ook tijdelijk Zantac gebruikt. Ze vond het wel erg vies..... (en dat is het ook, we hebben geproefd). Het hielp best wel snel. Ook hebben we tijdelijk Nutriton (johan.br.pitmeel) toegevoegd. Nu is het eigenlijk redelijk opgelost. Wel rechtop houden gedurende een kwartiertje na de voeding. Onze huisarts zei dat ze er overheen zou groeien en ja, dat is gebeurt. Hopelijk gaat dat ook snel bij Brandon.......
    groetjes
    Judith

3. sim

sim Niet meer actief

mijn dochter heeft reflux gehad, weet alleen niet wat verborgen reflux is.

ik heb toen nog een tijdje johannes broodpitmeel gebruikt in combinatie met gekolfde melk, maar ik ben toen (ik was alleen nog maar aan het kolven) over gestapt op nutrilon waar die verdikking al inzat en dat werkte goed. ze kreeg er prepulsid en gaviscon bij, dat eerste wordt geloof ik niet meer gebruikt. ik kreeg de nutrilon toen vergoed van het ziekenfonds, dus even informeren want meestal ben je hier voor verzekerd als het door de dokter is geconstateerd, krijg je een machtiging van de dokter (scheelt echt een hoop want die voeding is niet goedkoop, ik heb het een jaar lang vergoed gekregen!)

4. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Glenn heeft ook reflux. Krijgt Zantac en Nutriton. En we wachten nu op een telefoontje van het zh voor zijn opname. Het is vannacht helemaal mis gegaan. :( Hij vergaat van de pijn. Er was gelukkig nog een bed vrij voor hem.

Deel Deze Pagina