Over een maandje is ons meisje 1 jaar. Wie nodigen jullie daarvoor allemaal uit? Hier komen mijn en zijn ouders, broers en zussen en paar vrienden. Maar nodig je ook kennissen, buren, de gastouder etc uit omdat het de eerste verjaardag is?
Wij hebben alleen opa's en oma's uitgenodigd en onze broers en zussen, mijn tante was er ook (maar die hoort bij het gezin) en onze goede vrienden we wouden het niet TE druk maken voor der, gastouder hebben we niet, en we hebben de rest wel de kans gegeven om op een andere dag koffie en gebak te komen doen maar eigenlijk is daar niemand op in gegaan hihi
Alle mensen die we op andere vberjaardagen ook uitnodigen. Dus opa's en oma's, ooms en tantes, onze grootouders, onze ooms en tantes, onze nichtjes/neefjes en kids, vrienden, buren, wat collega's. Hier worden verjaardagen altijd groots gevierd
Familie en vrienden, wordt aardig druk (ik ben de jongste van zes kinderen...) grote vriendengroep. Alle ouders gescheiden en nieuwe partners, dus veel oma's en opa's en stiefooms en tantes Wij vieren haar verjaardag met de verjaardag van mijn man in ons nieuwe huis, dus alles in een! Van 15.00 tot? ?
Wij hadden een hele grote antilliaanse verjaardag Dus alle ooms, tantes, oma's, neefjes, nichtjes, vrienden van ons... eigenlijk iedereen zo'n beetje. Uiteindelijk waren er ongeveer 25 kindjes (voornamelijk familie) en in totaal nog 40 tot 50 volwassenen. Een hele grote antilliaanse verjaardag maar echt super gezellig.
Wij hebben hier de familie en vrienden uitgenodigd en was gezellig druk met bbq (is in augustus) Moet er wel bij zeggen dat we s'avonds de verjaardag van mijn man eraan geplakt hebben, die is 5 dagen eerder jarig. Was van 15.00 tot in de late uurtjes, het was die dag echt snik heet dus iedereen kwam pas na 10 uur s'avonds een beetje tot leven
Hier alleen opa oma's zus schoonzusjes met aanhang/gezin en overgrootoma + 1 vriendin klein gehouden, mede door kleine woning..
Wij hebben over 1,5 maand de eerste verjaardag en ik ben er ook al een beetje over na aan het denken. Mijn schoonmoeder is terminaal en het ligt er helemaal aan hoe zij zich voelt. Voelt ze zich goed, dan zullen er misschien ook vrienden komen. Voelt ze zich niet goed, dan houden we het klein. Ik wil zeker niet hebben dat zij weg gaat omdat het te druk is. Het is de eerste en laatste verjaardag van haar kleinzoon dus zij moet daarvan kunnen genieten. Verder dus wel mijn ouders (zusje is helaas op reis), schoonouders en broers met aanhang van mijn vriend (+ 3 neefjes). Dan zijn we al met 15en, dus druk genoeg.
hier opa's en oma's natuurlijk. mijn eigen opa & oma. broers & zussen van mij en mijn man. & beste vrienden.
Hier hebben we de eerste verjaardag gevierd met mijn moeder, schoonouders, broers/zussen en hun kinderen, beste vrienden en een paar buurtjes...waren een paar zieken maar in totaal een mannetje of 25 en we vierden het van 11 tot 17 uur.
Denk alleen vrienden die dichtbij staan en dan familie. Mn meisje houd niet zo van drukte, ligt er ook helemaal aan waar ik dan woon.
Wij vieren het de dag zelf voor familie. Dan komen onze ouders, onze broers en zussen, mijn eigen opa en oma, de oma's van mn man en mijn peettante. Dat is al een aardig hok vol, dus onze vrienden hebben we zaterdag uitgenodigd. Ik hoop dat het net zulk weer wordt al vorig jaar. Ik heb de avond van de bevalling nog heerlijk in de tuin gezeten Bijkomend voordeel is dat ik nu natuurlijk twee verjaardagoutfits moet komen, hehe.
Dochterlief was jarig in maart. We hebben het vrij klein gehouden: - opa's en oma's - onze zussen - alle aanhang die erbij hoort, ook andere (klein-)kinderen
Wij houden de verjaardag van onze dochter alleen voor degene die ook echt wat in haar leven betekenen: opa's en oma, haar nichtjes + neefjes en haar ooms/tantes. Verder een handje vol vrienden van ons die zij ook regelmatig ziet. Alle ooms en tantes en vrienden van ons die zij amper ziet, nodigen we niet uit.