groene ontlasting

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sonya one love, 31 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonya one love

    sonya one love Niet meer actief

    mijn dochtertje kan maar om de 5 dagen poepen.
    Het is nu al de 3 keer dat ze groen poept en echt heel erg veel!
    er gaat heel wat uurtjes van buikkrampen aan vooraf en ik weet nu bijna niet meer wat ik er aan kan doen.
    Het cb is op de hoogt en die zeiden dat ik moest beginnen met lactulosesiroop, maar ik heb het idee dat het er alleen maar erger van is geworden.

    herkent iemand mischien dit probleem?
     
  2. Esthertje

    Esthertje Fanatiek lid

    6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Geef je Bv of Kv ?
     
  3. sonya one love

    sonya one love Niet meer actief

    ik geef fv nutrilon hyper allergeen....ging de eerst weken wel goed en had nergens last van.
     
  4. Esthertje

    Esthertje Fanatiek lid

    6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Youri heeft ook hele erge krampjes gehad in het begin, en wij zijn toen omneo gaan gebruiken. Na twee weken was het probleem opgelost.
     
  5. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Laura had ook dat ze 5 dagen niet gepoept had! Wij zijn toen overgestapt op nutrilon omneo. En nu poept ze om de dag of 2 x op een dag! Maar het heeft wel 3 weken geduurd voordat het allemaal een beetje beter ging! Dus als je overstapt, heb geduld! Bij mij hadden ze aangeraden om roosvicee laxo te geven, verdunt met water! Maar dat hielp maar even.
     
  6. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Groene poep: het schijnt dat dat te maken kan hebben met de gal. Hoe het precies zit weet ik niet maar vlgns de kinderartsen hier kan het geen kwaad. En één keer in de week poepen kan vlgns hun ook geen kwaad. Ze hebben nog nooit onderzoek gedaan naar het aantal poepmomenten van baby's. Ik probeer mijn poepie (kereltje) wel eens te helpen met de thermometer (dan wil hij 'm eruit persen en begint dan spontaan te poepen).
    Sterkte!
     
  7. Debby18

    Debby18 Actief lid

    2 apr 2006
    317
    0
    0
    Ik gebruik ook HA van Nutrilon, en er is mij verteld dat je baby daardoor ook groene ontlasting kan hebben! (legergroen was het hier) Je kunt bij moeizame ontlasting ook eens een theelepeltje olie aan de fles toevoegen om het te vergemakkelijken. Is mij aangeraden door de Kinderarts uit het ziekenhuis.

    Veel succes ermee!

    Liefs xxx,

    Debby
     

Deel Deze Pagina