Dylan poept sinds gister veel. Normaal 1x per dag of 1x per 2 dagen. Maar gisteren 3x en vandaag ook alweer 3x. Zijn ontlasting wordt steeds groener, dunner en het is een beetje slijmerig. Hij krijgt alleen bv. Iemand enig idee waar dit van komt? Kan er een tandje aankomen?
Zou idd best een tandje kunnen zijn. Sven zijn poep was ook raar toen hij zijn tandjes kreeg. Nu ook weer (zie mijn andere topic). Was (en is nu) ook groene poep.
Ik heb het niet gemeten, maar ik merk niks aan hem. Hij is levendig en heeft praatjes genoeg als hij wakker is. Hij slaapt alleen wel veel meer vandaag. En een beetje jengelig.
hoe lang duurt het voor je een tandje ziet/ voelt? Jonathan heeft dit (elke luier groene, slijmerige ontlasting) nu al meer dan een week. Eerst dacht ik dat het kwam door het eten van grapefruit maar dat zou dan toch ook niet meer dan een paar dagen duren? Of zou het ook kunnen komen doordat ie de hele dag door dingen in z'n mond stopt en zo veel stof binnenkrijgt?
Heeft iemand enig idee wanneer het weer ophoudt? Dylan z'n 2e tand is ondertussen doorgekomen, maar hij poept nog steeds groen, en vaak. Of zou het ook te maken hebben met dat hij de waterpokken heeft?
Bij Jonathan is de groene poep eindelijk (na twee weken) weg. Ik denk dat het te maken had met een of ander virus ofzo en niet met eten of tanden (die zie ik in elk geval niet). Misschien kan het ook wel komen van de waterpokken...
ik zag ook ineens verbetering en toen duurde het nog een paar dagen en toen was het groen/slijm weg. nu nog wel vaak poepluiers maar allemaal weer bruin/geel en zacht.