Beste lactatiekundige. Ik heb een zoontje van anderhalve week oud. Toen de kraamzorg voor het laatst was, was zijn poep knalgeel. Nu begnt zijn poep steeds groener te worden. Ik geef hem per drie uur steeds dezelfde borst zodat hij de achtermelk binnen krijgt. hij plast heel goed want zijn luiers zijn snel vol en zwaar. Hij boert ook goed en laat veel windjes. wel spuugt hij best veel terug en vaak pas na tien minuten. Ik heb niet het idee dat hij krampjes heeft want hij huilt weinig en trappelt niet met zijn beentjes. Hij strekt zijn nekje soms wel helemaal naar achter en dan komt er een harde kreet uit, is dat ook een teken van krampjes? Kan de poep ook zonder reden groen kleuren na anderhalve week? Alvast heel erg bedankt! groetjes eitje
Hoi, je vraag is er tussendoor geschoten, hoe is het nu met je kindje? is de poep nog steeds groen? op zich maakt de kleur niet zoveel uit, als het maar niet zwart is. groen kan betekenen dat hij bijvoorbeeld heel veel melk binnen krijgt. kijk het even aan, blijft het aan, dan kun je op het cb even langs lopen, of nog eens mailen. groetjes heidi margit