Hallo dames Ons zoontje van 3 weken 'jong' is in vergelijking met onze 'oudste' van 2 jaar een heel onrustige baby. Hij heeft last van verborgen reflux, hiervoor nemen we nu NAN A.R. pap (België), dit ging goed voor een weekje. Nu merk ik echter dat hij weer gaat kokhalzen, slikken, hikken, ... kortom alle symptomen van de reflux zijn er weer! Hij heeft ook vaak last van krampjes! Vorige week zijn we voor de eerste keer naar osteopaat geweest en zij stelde vast dat de darmpjes van Yoran wel heel gespannen stonden. Hiervoor kreeg ik een natuurlijk product mee, dat ik s morgens in de eerste pap diende te mengen (Profidus-Infantis 1/3 capsule), dit om zijn darmflora terug op gang te brengen. Ben nu ook babyfen aan het geven, om zijn darmpjes wat rust te gunnen. Dit ging ook weer 2 dagen goed, maar nu zijn we weer terug naar af. Vanavond heeft kleine Yoran vanaf 18u (na zijn papje) tot 21u ongeveer zeer onrustig geweest met huilbuien waarin hij niet te troosten valt. Merkte dat hij 2u na zijn papje nog steeds boertjes moest laten en ook veel windjes. Nu weet ik het dus even niet meer. Gelukkig kan ik morgen terug naar osteopaat en kan ik horen wat haar bedenkingen zijn. Maar maak me zoveel zorgen over het ventje! Hij heeft nl nog een grotere broer van 2 jaar die soms ook wat aandacht van mama vraagt. Kian was een veel rustigere baby. Hij kreeg in het begin ook NAN, maar daar zijn we al snel over moeten schakelen naar BEBa papjes. Ik vraag me af of dit de oplossing is voor Yoran of wat jullie aanraden?
Ik zou een verwijzing vragen bij de huisarts voor naar de kinderarts. Zodat ze jouw kleintje eens goed na kunnen kijken.
Dat zou ik ook doen! Finn heeft ook verborgen reflux en heeft er op het moment er veel last van. Hij krijgt Zantac van de kinderarts. Dat helpt opzich erg goed alleen nu heeft hij weer zo'n las van vanalles dat ze ook aan KMA denken.