Groene poep..

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door MariekeV, 7 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Elian poept al sinds we Lemolac (Zweedse fv voor kindjes die snel krampjes hebben en dus makkelijker verteerbaar) gebruiken sinds zo'n anderhalf a 2 maanden ofzo groen.
    Voor de rest lijkt hij niet meer overdreven last van krampjes te hebben en poept 1x in de 2 dagen... Op de 'gewone' fv van dit merk raakte hij harstikke verstopt maar nu is het net groene pindakaas.. Het stinkt wel wat meer dan dat ik me kan herrinneren van zijn vorige voeding..

Hij groeit en eet verder harstikke goed maar ik vraag me af of het wel zo goed is als het zo lang groen blijft.... :( Iemand die weet of het kwaad kan?

2. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Damani poept ook 1x in de 1 á 2 dagen !
    En vandaag zat er zelfs "donkergroen tot ZWART!" tussen ! Eerst een harde drol, vergelijkbaar met klei en daarna word het dunner...

Het schijnt te horen...

-x-

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Tim poept altijd donkergroen. Was niet erg zei het CB, heeft te maken met het verwerken van de voeding. De darmwerking moet zich nog goed ontwikkelen.

4. randi

randi Niet meer actief

de poep van kids mag alle kleuren hebben ( zelfs paars ;) ) zolang er geen bloed in de stoelgang zit hoef je je geen zorgen te maken

5. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Ah okay dan ik ophouden met me zorgen te maken... :) Bedankt!

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Groene poep is heel normaal bij speciale soorten flesvoeding, zoals bijvoorbeeld hypo-allergeen of Omneo (tegen krampjes).

Deel Deze Pagina