Maar werden jullie er in het begin ook misselijk en winderig van? Ik twijfel namelijk of het niet door allergie komt, ik ben voor meerdere voedselsoorten allergisch. De reactie is zo ongeveer hetzelfde.
Dan drink je het gewoon erbij. Net als een sapje Ik heb een keer onze oudste het laten proeven maar die vond het niets, zit ook wel in de niet willen eten fase dus misschien, ooit, komt het nog
Mijn man en ik beginnen er vandaag ook aan Ik drink namelijk erg slecht en mag wel wat meer vitamientjes naar binnen werken, dus zo heb ik 2 vliegen in 1 klap! Heb net boodschappen ervoor gedaan.. Nu maar eens het topic doorlezen voor recepten!
Klinkt lekker. Maar hoe zit het met nitraatrijke groenten? Mag je toch maar 2 keer per week van eten? Of is dat niet meer zo?
Hmm lijkt me ok wel wat in de ochtend. Moet nu vaak om 7uur beginnen en dan is het wel makkelijk om een smoothie mee te nemen. Ik heb nu peren en ananas in huis, zou dat te combineren zijn me sla? Want dan probeer ik het eens morgen.
Goede combi ... ik zou een kwart ananas doen met twee peren en vier bladeren van de sla. Denk dat dat een goede starter is.
nou ik ben ook even wezen shoppen... verse spinazie kiwi's bananen bleekserderij komkommer en zelf had ik ook madarijnen liggen wie o wie kan hiervan een lekker receptje uit toveren voor mij?
Goh ga dit toch ook maar eens proberen, het klinkt best lekker. Volgende week met de boodschappen wat extra's meenemen.
Halve selderij twee kiwi's 1 banaan (of halve als het erg stopt bij je!) en dan twee of als je het aandurft drie kopjes spinazie (verse neem ik aan) Eerst het fruit er in en onder ongeveer 75% water zetten en dan laten draaien en al draaiende (als dat kan meeste hebben zo'n opening van boven) de spinazie er in Ongeveer 2 minuutjes laten draaien Voeg wat water bij als je hem wat vloeibaarder wil. SMAKELIJK!
Ik vroeg aan lief wat hij vindt van groene smoothies. Hij: 'he bah, net alsof er een kikker doorheen gegaan is.' Ik: neenee, smoothies met groenten en fruit. Hij: (kijkt heel zielig en zegt met een hoog stemmetje): ow neeeeej, doe me dat alsjeblieft niet aan!!! Jammer, ik had hem graag weer 'echt' fruit laten eten. Hij vreet nu alleen vitaminepillen.
ga ik proberen... thanks spinazie is inderdaad vers... en die halve selderij is dat dan een halve stengel??
Wat denken jullie.. ik heb nog banaan, peer, gevroren spinazie, appel, sinaasappel, broccoli, paprika en witlof. Wie heeft er een goede mix voor morgen .
Ja van een stengel de helft doen ... bij mij maalt hij het niet genoeg dus laat ik het er uit mede ook omdat ik er de hele dag van naar de wc moet en dus dat niet altijd wil en kan! Hoop dat je het lekker vind. Dus houd me op de hoogte!
Ik ben dol op smoothies en ga zo ook eens de groene variant proberen. Kan wel wat energie en vitamines gebruiken