Ik ben eigenlijk altijd iemand geweest die donkere kleding draagt. Ik ben groot (1.76) en heb kleding maat 48/50. Dan voelt zwart wel "veilig". Maar nu zie ik de laatste tijd steeds vaker leuke, vrolijke gekleurde tricot jurkjes en rokken. Met een vrolijk gekleurde panty eronder. Bijv. de jurkjes van Jurken Welke dames met een maatje meer draagt ook zoiets? Ik ben zo bang dat ik met mijn postuur dan een soort kermisattractie ga worden Oja, ik ben trouwens 39. Weet niet of er een leeftijdsgrens aan dit soort kleding zit? Wat vinden jullie?
Altijd zwart is ook somber. Zeker zo'n mooi vallend jaren 40 jurkje in niet de allerfelste kleur zou ik echt doen. Mooi verzorgd doet meer voor je dan somber onopvallend! En juist een verzorgd, net uiterlijk doet op onze leeftijd meer voor je.
Hartstikke leuk, die gekleurde jurkjes, ik zeg doen! Wel zou ik persoonlijk dan weer niet kiezen voor een gekleurde panty of legging o.i.d., maar die een beetje neutraal houden. Persoonlijk vind ik gekleurde benen wel een beetje kinderlijk.
Ja dat draag ik Heb ongeveer zelfde postuur als jij en ong zelfde leeftijd. Ik heb bijvoorbeeld deze Jurk in structuur stof | Online Shop MS Mode en deze Paprika jurk? Bestel nu bij wehkamp.nl en deze Paprika jurk? Bestel nu bij wehkamp.nl (die laatste draag ik met een groenige panty en een groenig vestje). Ik voel me er heel fijn in eigenlijk ik draag wel altijd kleurige kleding. Ik voel me zo somber in zwart Als merk kan ik je paprika trouwens erg aanraden, heb het recentelijk ontdekt. Heerlijk zittende kleding, echt goed gemaakt voor vrouwen die een groter maat hebben.
leuk hoor ook bij grotere maten en als je 39 bent ook!, zelf ook niet de dunste en heb echt jurkjes en shirtjes in alle kleuren en met vrolijke patroontjes! wel zorgen voor een model wat je goed staat, dat je niet het accent legt op de plek waar je het niet fijn vind. En kies idd niet voor een te felle panty/legging want dan ga je wel op die kermis atrractie lijken
Ik kijk mee! Ik ben dan 3, heb maat 46 en draag altijd ( maar dan ook altijd) broeken. En als ik dan een keer een jurk draag( bv op vakantie) is het een zwarte jurk. Ik krijg dan wel meteen positieve reacties, dus dat ik leuk.
Ik heb nog een paar maten groter; stuur me maar pb's voor meerdere foto's met jurken. Sommige kunnen wel, sommige kunnen echt niet, maar dan heb ik ze al wel tig keer aangehad en realiseer ik mij dat pas veel later . Weet je wat jij zou moeten doen? Gewoon aantrekken wat je leuk lijkt, waar je je goed in voelt en wat lekker zit. Het wordt zomer; niemand gaat mij vertellen dat ik alleen maar zwart aan mag. Wandelende circusattractie it is; als ik verder geen alternatief heb. Ik ben toch wel dik en ik hou van kleurtjes. En het is niet alsof zwart mij slanker maakt, want ik heb nog steeds 30 m2 stof nodig voor alleen al mijn ene borst. Mensen gaan je toch wel zien en denken: holy Mary Josef... Better make it worth wild!
Ik heb nog even wat op het www gekeken en kwam daar de jurken en rokjes van Tante Betsy tegen. https://www.google.nl/search?q=jurk+tante+betsy&sa=X&biw=1920&bih=911&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=2F5cVfrNDYbxUqWkgdAF&ved=0CDQQsAQ#imgrc=_=_ Dat is nou de stijl die ik bedoel. Leuke vrolijke kleuren. Bloemenprints. Ik zie dat dan al voor me met een leuk spijkerjasje of bijpassend vestje. Ook nog steeds leuk in maatje meer??? Geen idee of het te koop is in grote maten, maar anders naai ik het zelf.
Ja hoor doen, hartstikke leuk. Dan straal je juist meer uit, o.a. zelfverzekerdheid, dan met alleen zwart. Accentueer de delen van je lichaam die je mooi vindt. Ik vind King Louie ook leuk, is een beetje dezelfde stijl. Weet alleen niet tot welke maat die gaan. Leuk afmaken met een leuk jasje of vestje en een mooie schoen/laarsje, dan is het helemaal af!
Ik zou het doen. Ik zie vaak genoeg volle dames buiten met leuke gekleurde jurken. Alleen zou ik (Zoals iemand anders al zei) geen gekleurde panty dragen erbij.
Ik heb maat 44 en draag ook bijna dagelijks gekleurde jurken. Kijk eens op de site van Lady Vintage. Deze bestel ik altijd.
Gewoon doen natuurlijk. Ik heb zelf een grote maat en draag felgekleurde shirts, liefst met horizontale streepjes. Een fabeltje dat dat dikker maakt. Gewoon dragen wat je prettig vindt.