ik had het na de oudste heel vaak. ook uitstrijkje ed afgenomen en dat was goed dus het ziekenhuis stuurt me weer naar huis met niks. later toch weer bij de ha aangeklopt met nog steeds jeuk ed en wat er in het ziekenhuis uitgekomen was. ik kreeg toen orale capsules omdat het dan volgens hem wel eens uit mijn darmen kon komen en een zalf om evengoed de buitenkant ook te behandelen. het is vaak het enige wat bij mij werkt die combi om een schimmel te behandelen. sindsdien ook maar heel weinig last gehad
Ik heb ongeveer een jaar probiotoca geslikt en eet patroon aangepast. Nu let ik er niet zo op maar eet sowieso weinig suikers en let er wel op bijvoorbeeld dat ik niet 3 dagen achter mekaar champignons eet.
Ik ga een door verwijzing vragen aan de huisarts voor het Erasmus Mc in Rotterdam. Hopelijk kom ik daar wel veder mee.. En vinden hun wel iets..
Ik had die heel erg in mijn pubertijd! Het hoeft niet persé slecht te zijn, je vagina heeft zuur nodig, dat het zuur ruikt is dus eigenlijk goed, ook de kleur van de afscheiding zegt niet alles. Heb je al een suiker vrij dieet geprobeerd? Heb je wel eens een paar weken zonder zalfjes enz enz geprobeerd? Is het in de zomer of winter erger?