Hoi meiden! Ik heb nu al 1,5 à 2 weken "last" van hele dunne, vloeibare witte afscheiding. Ik zit nu (pas) in ronde 2, maar naar mijn idee heb ik dit niet eerder zo erg gehad. Oke, de ene dag is het wat meer dan de andere dag, maar het is er iedere dag wel. Naar mijn idee is het veel vloeibaarder dan normaal, het is net water (hoewel het niet helder maar wit is). Hebben jullie dit ook? Ik dacht eerst dat het misschien m'n eisprong zou zijn, maar dan duurt dat toch geen twee weken? Ook heb ik de afgelopen 2 weken een beetje een gevoelige baarmoeder en daarnaast. Beetje alsof je ongesteld moet worden, maar dan minder erg. Haha, een beetje vaag verhaal, maar hopelijk snappen jullie het. Ik geloof niet dat ik zwanger ben, maar ik zou het toch fijn vinden om te horen wat jullie ervaringen hiermee zijn. Groetjes, Beep
Hoi Beep, Waterige afscheiding duidt op een zeer vruchtbare periode, maar die heb je hoogstends 4 dagen per cyclus. Dus erg vreemd dat dit zo lang aanhoudt. Heb je verder nog klachten, zoals jeuk of buikpijn. Ben je overtijd? Want dan zou een zwangerschapstest uitsluitsel kunnen geven. Veel succes!
Nee, andere klachten heb ik verder niet, behalve dan dat m'n baarmoeder af en toe een beetje gevoelig is. Testen wil ik nu nog niet doen, want m'n NOD is pas volgende week. Zelf heb ik trouwens niet het idee dat ik zwanger ben. Heb toch altijd het idee dat je dan wat meer "kwaaltjes" moet hebben dan dit. Zijn er nog anderen die zoiets hebben gehad? Groetjes, Beep
Ja afgelopen week heb ik hier veel last van gehad! zit nog in de ontpilfase.. ben op 3 okt gestopt met de pil en nog niet voor de 1e x uit mijn eigen ongi geworden... wachten maar af..... Groetjes, Dagmar
Ja afgelopen week heb ik hier veel last van gehad! zit nog in de ontpilfase.. ben op 3 okt gestopt met de pil en nog niet voor de 1e x uit mijn eigen ongi geworden... wachten maar af..... Groetjes, Dagmar
ik heb het vandaag ook heel erg ,gister heeel veel last van mijn buik ,steken enz..nu vanmidddag liep het er zo uit..most gelijk een ander slipj aan doen zoooooooooo vervelend gister geklust,daarvoor niet,en daarvoor 2 avonden ,,hopelijk is het nu raak