Pijn in polsen en onderarmen, hoe kan dat ?

Discussion in 'Gezondheid' started by fruitdruifje, Dec 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

Jul 7, 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hoi,

Weet iemand hoe het kan dat ik sinds een paar nachten pijn in mn polsen en onderarmen heb. Mijn handen voelen ook een beetje doof. Een gevoel alsof ik erop gelegen heb (maar dat is niet zo)
    Ik hou niet zoveel vocht vast ofzo, dus dat zal het niet zijn.....

XFD

2. busybusy

busybusy Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,543
    0
    0
    Dit is het begin van het carpaal tunnelsyndroom. Bij mij begon dat rond week 26 en is steeds erger geworden. Eerst alleen aan de rechterkant, later ook aan de linkerkant. Het komt wel door vocht. Op het begin zag je dit nauwelijks, maar heb nu af en toe echt van die worstevingertjes. Ze gaven mij als advies om veel vochtafdrijvende dingen te eten zoals selderij en komkommer en blaas en nierthee te drinken, maar ik moet zeggen dat dit nooit echt veel heeft geholpen. Mocht je er op een gegeven moment heel veel last van krijgen kun je een brace halen om mee te slapen. Het ligt voor geen meter, maar het zou iets moeten verlichten. Succes!

3. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

Jul 7, 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Klinkt eng....is het schadelijk ?

XFD

4. busybusy

busybusy Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,543
    0
    0
    Nee niet schadelijk, hoogstens vervelend en onhandig. Zodra je bent bevallen moet het weer snel wegtrekken zeggen ze (hoop ik dus ook op!)

5. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik heb het ook al volgens de VK en het is idd erg vervelend en kan goed gevoelig zijn je kan een brace om je pols gaan dragen om te ontlasten maar dat vind ik onhandig
    ik heb het al ff heel mijn handen zijn dik en polsen ook
    ik heb ook een mega operatie aan mijn linker hand gehad en die is alijd al pijnlijk maar nu wel erg veel last van ...
    nog 10 weken !

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb er nog steeds last van, mijn ha zegt dat het in een half jaar over moet zijn, leuk vooruit zicht dus

7. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb dat los van de zwangerschap. Je kunt idd een brace laten maken. Eens in de zoveel tijd als het bij mij opspeelt draag ik een paar nachten die brace en dan ben ik er voor weken vanaf.

Pim

8. MollyM

MollyM Bekend lid

Dit wil je niet horen, maar bij mij is het niet weggegaan :( ik slaap niet met een brace maar wordt regelmatig wakker met slapende handen/polsen. Vochtafdrijvende dingen eten/drinken en niet te zout is mij in derdaad aangeraden.

Share This Page