Goedemorgen. Heeft er iemand verstand van auto's ? Er brand een lampje op ons dashboard en hebben geen idee wat het betekend. Het is het meest linker lampje ( onder de accu ) Mijn man denkt motorstoring.
Ik heb het mijn man gevraagd die naast mij zit en die zegt ook motorstoring. Verstandig als jullie even langs de garage gaan...
Edit : Jeetje jullie zijn snel. Idd dat lampje als op je link. Gelukkig is het een auto van de zaak, dus maandag maar even auto omwisselen ofzo
Volgens mij is dat van je waterpomp maar ik ga even voor je zoeken voor alle zekerheid! Edit : laat maar ik zie al dat er veel antwoorden zijn
Het is idd het motor management systeem. Eén van de sensoren geeft aan dat er iets mis is. Dit kan simpelweg een los stekkertje zijn, maar kan ook iets anders zijn. Het mooie is, dat ze dat bij de garage kunnen uitlezen.
ik had precies hetzelfde uit laten lezen in de garage ze konden niks vinden. Dus ik rij ik gisteren op de snel weg rem een beetje af valt de auto gewoon uit!! Gelukkig kon ik hem gelijk weer starten onder het rijden maar heb niet meer op me gemak naar huis kunnen rijden. Ook nog een keer voor het stoplicht uitgevallen, ik ga maandag weer naar de garage.
Mijn vriend zegt motorstoring....even naar de garage en dan lezen hem even uit (via apparatuur). Het kan van alles weten zegt die.... Mijn vriend is automonteur....
Wij hebben dit van de winter ook gehad, bij ons was het een kapotte temperatuurmeter. De garage heeft hem zo uitgelezen voor je.
Inderdaad motorstoring, maar kan werkelijk van alles betekenen. Bij de vorige auto ook gehad, maar daar bleek de sensor mis te zijn. Konden wel laten vervangen voor 400 euro. Lekker mee doorgereden dus.
Hoi hoi, mijn vriend is vrachtwagenmonteur en dus verstand van autoos enzo, het is idd het motormanagment, kan van alles zijn zoals lek in uitlaat, ontsteking. Je moet er wel even mee langs de garage gaan. het is niet heel ernstig maar hij verbruikt meer benzine nu.... succes!!