wanneer bed opmaken

Discussion in 'Zwangerschap' started by Emmaatje, Jan 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

Jul 12, 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Hoi,

Gister heb ik het kraampakket ontvangen en nu vraag ik me af wanneer je het zeil op je matras moet gaan leggen. Ik neem aan ook pas bij 37 weken toch?

Liefs Emma

2. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    Zou vanaf 34 weken al doen..
    maja nu ben ik ook met 34 weken bevallen, zou er niet aan moeten denken dat dat allemaal op mn bedje was gekomen..

3. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Ik heb het nog steeds niet op mijn matras :oops:
    Ik heb het er 1 keer opgehad, maar het kraakte ZO dat ik het er meteen weer afgehaald heb.
    Het is gewoon een witte vuilniszak, dat vind ik maar raar.
    Ik had best wat meer willen betalen voor een steviger, stugger stuk zeil.

4. missX

missX Fanatiek lid

Mar 2, 2006
    1,226
    0
    36
    oke maar je krijgt dat plastic toch met je kraampakket? die heb ik nog niiet binnen in ieder geval komt ong. met 36/37 weken zeiden ze me bij het Zilveren Kruis.

5. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

Jul 12, 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Ik heb maandag het Groene Land gebeld omdat ik hem nog niet had.Bleek dat de "bestelling" niet goed was aangekomen en toen hebben ze hem alsnog verzonden. Dus maar goed dat ik ff gebeld heb :D

Tsja, we hebben op ons matras ook nog een "dekmatras" zoals dat heet, die uitwasbaar is op 60 graden. Dus daar leg ik het zeil onder en dan hoop ik dat het gekraak meevalt. Ook zo sneu als je straks helemaal een nieuw matras moet kopen :(

Thx voor de tips..

6. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    bij mij zit er een brief bij waarop ze adviseren het met 34 weken erop te leggen..

7. Cleo

Cleo Actief lid

Nov 1, 2005
    471
    0
    0
    ik heb van de week een intake met de kraamzorg gehad en zij adviseerde mij om met 34 weken het matras te beschermen. Van vruchtwater gaat je matras echt naar de kl&%&te volgens haar. Wel vervelend dat het dan zo kraakt...

8. kristel

kristel Niet meer actief

Ik heb bij de hema een waterdichte molton gekocht. Die heb je over een tijdje toch nodig als je kind zindelijk gaat worden. Slaapt iets warmer, maar verder prima.

9. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

Jul 29, 2006
    2,564
    0
    0
    Belgie
    Ik heb em ook nog niet in bed gestopt schandalig of niet...

10. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik heb mn zeiltje met 37wk erop gelegd en een dag later weer eraf! Vreselijk dat gekraaen geglij!
    Ik heb nu 2 molton zeiltjes van ledikantje van de jongste naast elkaar erop gelegd aan mijn kant... Slaapt een stuk rustiger en zou ook moeten werken zo hoor! ;)

Share This Page