Buik van de maand..

Discussie in 'Over deze site' gestart door Shaddixxx, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik was net even tussen de buikfoto's voor deze maand aan het kijken, en 1 foto viel me echt op, vond 'm zo mooi. Ik wilde even naar 't profiel van degene die 'm ingestuurd had gaan om diegene een complimentje te geven, en toen zag ik dat diegene nog nooit iets op ZP heeft gepost..

Nu vroeg ik me af, kijken jullie daar eigenlijk naar? Als iemand met 0 posts inderdaad de winnaar zou zijn, controleren jullie dan of die foto wel echt van die persoon is, of gaat de prijs dan gewoon alsnog naar diegene?

2. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Wat scherp van jou! :D En er zijn er meerdere die nog nooit wat hebben gepost en dan wel meedoen. Ik vind het niet eerlijk, want dan zitten ze alleen maar hier om prijzen te winnen en voor de rest voegen ze niks toe.;)

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    O daar kijk ik altijd naar. Ik ga niet op iemand stemmen die nog nooit iets heeft gepost.

4. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik wist niet eens dat dat kon, ik stemde op de voor mij mooiste buik en nu ik verder ging kijken, zag ik dat ze nog nooit iets had gepost op het forum.:(

5. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    of het is iemand met een 2de account die 2x meedoet?

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

jeetje nooit over nagedacht. wat goed dat je dit even post shadixxx zal er ook opletten. Idd als ze verder niks zouden doen op het forum alleen prijzen winnen is niet eerlijk idd.

7. Ellen291982

zijn er twee die geen berichten hebben geplaatst en net een maand lid zijn. ws aangemeld om mee te doen. Hopelijk gaan ze nog wel wat plaatsen dan aan berichten anders vind ik het ook wat oneerlijk

8. MHMW

MHMW Niet meer actief

Daar stem ik dan zoiezo al niet op. Ik stem op uiteraard een mooie foto, maar kijk ook van wie de foto is.

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
  10. MHMW

MHMW Niet meer actief

Blijf het toch vreemd vinden. Kunnen ze de regels dan niet aanpassen?

11. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ben het met je eens hoor. Minimaal 500 berichten ofzo om mee te mogen doen.

12. Precies, want hoe makkelijk is het anders om een account aan te maken en de mooiste professionele foto's van internet te plukken?

13. Ellen291982

ook dat maar sowieso dat ze een foto hebben en dan winnen en niks laten horen op het forum.

Hoop ook dat de regels aangepast kunnen worden

14. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.984
    113
    Iedereen mag meedoen met de buik van de maand verkiezing. We hebben daar bewust voor gekozen in de hoop dat meiden, als ze meedoen, dan ook gezellig mee gaan kletsen.

Als je er een limiet aan gaat hangen dan ontstaat er een nieuw probleem (hoeveel berichten, als je er te weinig doet loop je het risico dat je kwalitatief slechte berichten krijgt en als je er te veel doet dan wordt de drempel te hoog en loop je zelfs het risico dat er maar weinig deelnemers zijn) dus je verschuift het probleem alleen maar.

Wij vinden dit de beste manier omdat jullie zelf kunnen kijken wie het is en dat meenemen in je beslissing op wie je stemt.

Lotte

15. Maar zou het dan niet logisch zijn als er at least gecontroleerd werd op 'echt zijn'?

16. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik ga niet stemmen op iemand die nog nooit hier iets heeft geplaatst en als andere dat ook niet doen, dan haken deze dames misschien vanzelf wel af?

17. Ellen291982

ik ga er nu in iedergeval op letten

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Leden controleren, op welke manier dan ook, is bijna onmogelijk en ontzettend tijdrovend.

19. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Daarbij... je zou eens moeten weten hoeveel mensen niet echt 'schrijvers' zijn, maar wel graag lid zijn om mee te lezen en hun informatie hier vandaan te halen zodat ze zichzelf lekkerder in hun vel voelen of voor hun kindje een goede oplossing weten aan te dragen.

Ben je dan een 'minder' lid? Wat mij betreft niet. En inderdaad is het waar wat Elmo ook aangeeft: het controleren van dit soort foto's op 'echtheid' lijkt me heel tijdrovend (zou niet eens weten waar te beginnen...).

Als je er inderdaad moeite mee hebt, moet je denk ik inderdaad even kijken voordat je gaat stemmen of diegene berichtjes geplaatst heeft.

@Shadixxx, ik zou diegene dat PB'tje toch gewoon sturen. Wie weet gaat ze wel heerlijk meekletsen!

Groetjes,
    Josien

Deel Deze Pagina