Wanneer nemen de zwangerschapskwaaltjes weer af?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Ago, Jan 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ago

Ago Fanatiek lid

Oct 11, 2010
    1,470
    1
    38
    NL
    Ik vroeg me af wanneer bij jullie de meeste zwangerschapskwaaltjes weer afnamen.

Zelf ben ik nu dagelijks misselijk, kokhalzen, soms overgeven en verder erg moe. A.s. woensdag ben ik 10 weken zwanger.

Groetjes!

2. Speentje

Speentje Fanatiek lid

Jan 13, 2008
    1,343
    2
    0
    Bij mijn beide zwangerschappen nam het met 10 weken aanzienlijk af en bij 12 weken was ik ongeveer vrij van de zwangerschapskwaaltjes.

Ik hoop voor je dat je er snel vanaf bent!

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Bij mijn eerste zwangerschap duurde het 7 maanden
    Bij mijn 2e en 3e zwangerschap stopte het van de 1 op andere dag rond de 12/13 weken. Ik weet dat ik opstaond en me ineens kiplekker voelde!

4. Chai

Chai Niet meer actief

Toen ik 16 weken was was mijn misselijkheid vrijwel over en heb vanaf week 17 niet meer overgegeven. Nu ben ik 24+weken zwanger en heb ik weer andere dingen, maar die zijn zeker nietzo vervelend als de misselijkheid en het overgeven in het begin.

5. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    bij mij na 10 weken ik voel me top

6. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Had heel m'n zwangerschap last gehad van kwaaltjes : (

7. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

Apr 15, 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik 9 maanden last van misselijkheid en spugen (HG) en nu ben ik nog maar 8 weken en ik hoop dat het snel over is, maar de angst dat het heel de zwangerschap blijft is erg groot aanwezig!

8. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Bij misselijkheid is er echt geen pijl op te trekken. Vaak gaat het tussen 12 en 16 weken over, maar soms pas na de 20e week. En soms helemaal niet (dus pas na de bevalling).

Share This Page