moeders--->> rommelend gevoel, rugpijn/buikpijn

Discussion in 'Zwangerschap' started by -, Sep 1, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Hoelang voor de bevalling begon het bij jullie te rommelen?
    Ik heb sinds 1 1/2 week het gevoel alsof ik ongesteld moet worden , en soms ook buik of rugpijn. Heb ook meer harde buiken op een dag.

Groetjes,

Linda

2. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    ik heb wel rond 35 weken meer last van harde buiken gehad, maar het rommelen heb ik niet gevoeld (heb met 38 weken een keizersnede gehad) als je het niet vertrouwd zou ik wel even de VK bellen hoor, 33 weken is nog wel vroeg

3. karin29

karin29 Bekend lid

May 29, 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hallo Linda,

Nou bij mij rommelt het al weken. De buikpijn komt steeds om de 15 minuten. Verder straalt het net zoals bij uit naar mijn rug. Heb dit dus al enigte tijd en wil dus niets zeggen over wanneer de bevalling begint.. Mijn baarmoeder is wel al weker maar is nog wel gesloten. Van de andere kant kan het ook weer zomaar beginnen.
    Als ik kijk naar de aantal weken dat jij zwanger bent mag het nog wel even blijven zitten.
    Groetjes Karin

4. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    dit is zoiets raars, sommigen rommelen al weken en anderen hebben niets. het is zo moeilijk te zeggen. maar ik zou het zeker even doorgeven aan je vk.
    toen ik vorige week een bloeding had, zei ze me direct te bellen als ik pijn kreeg, of ongesteldheidsachtige kramp.
    dus ik zou gewoon even bellen, en het is nu nog overdag voor het weekend, dus dan kan je mischiennog langs.
    succes

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Ik zou absoluut even contact opnemen met je gyn of verloskundige.
    Ik had 3 dagen snachts flinke buikpijn ( zo net boven eht schaambeen) dat utistraalde naar mijn rug. Bandenpijn dacht ik. Dat lees je ook overal in de week tot week verhaaltjes. Maakte me dus geen zorgen.
    Totdat de derde nacht weer resulteerde in een bloeding en ik weeen bleek te hebben.
    Men vond in het ziekenhuis dat ik te laat gebeld had. Je kan beter een keer teveel bellen dan een keer te laat.

6. Niet meer actief

Hoi,

Bedankt voor jullie antwoorden. ;)

De gyn heeft woensdag met een vaginale echo gekeken of de baarmoedermond nog dicht is , en dat was nog het geval.
    1 1/2 week geleden heb ik ook aan de CTG gelegen ivm buik/rugpijn , maar ik had geen weeen.

Ik hou het toch effe in de gaten , want ze mag nog niet komen.

groetjes,

Linda

Share This Page