Mijn zoontje heeft groenige ontlasting weet iemand of dat normaal is en of dat van het eten komt of moet ik me zorgen maken?
Krijgt hij misschien Hypo allergene voeding? want dan is groene ontlasting heel normaal... En heb je misschien goene bijvoeding gegeven, dan kan je kindje ook hele vreemde kleuren poepen
Hij krijgt voeding voor hongerige baby's van de kruidvat. Hij heeft 2 de laatste 3 dagen sperziebonen gehad, dus dan zou het daar van komen
Als je geen groene groenten hebt gegeven en het houdt langer aan én hij is ziekjes, dan is er iets aan de hand, anders niet.
Mijn dochter heeft bijna altijd groene ontlasting. Kan ook van krampjes komen en voeding uiteraard. Mijn dochter krijgt de fles. Heb het aan de KA gevraagd en zij zei zolang het niet zwart is is alles prima.
Mijn kleine mannetje heeft ook bijna altijd groene ontlasting. Hij krijgt ook flesvoeding HA. Bij het CB zijden ze dat het door de HA voeding komt en dat, dat vrij normaal is. (Kan er alleen nog steeds niet aan wennen )
sperzieboontje = groene poep worteltjes = oranje poep ligt er maar net aan wat hij gegeten heeft, zou me geen zorgen maken groetjes pampers
mijn zoon ook weer groenige poep, gestart met banaan maar nog geen groente, is verkouden en heeft volgens mij een sprong en de vorige keer tijdens de sprong was zijn poep ook wat groenig.... zou wel heel toevallig zijn mijn dochter heeft het nooit gehad