Mijn lieve lieve vriend heeft via dailyoffers super mooie pumps van Fabulous Fab voor mij gekocht Maatje 38 (mijn maat), maar nu blijkt dat ze iets te groot zijn Als ik er op loop glijdt mijn hiel eruit. Het lijkt of ik als klein meisje op mijn moeders hakken loop haha Op de website staat dat er niet altijd de mogelijkheid is om te ruilen voor andere maat omdat ze geen eigen voorraad hebben... Ik heb al een mailtje gestuurd met de vraag of het bij deze schoenen wel mogelijk is. Mijn vraag is, stel de pumps kunnen niet geruild worden, wat kan ik het beste doen om ze toch te kunnen dragen Ik heb eindelijk eens pumps en ze zijn echt Fabulous!! Of zal ik er toch afscheid van moeten nemen en verkopen? Wie heeft er tips?
Is dat duur zo'n hieltje erin laten zetten?? Zijn het van die gewone inleg zooltjes, die je bij de schoenenwinkel kan halen ofzo?? Haha ik zal ff kijken of ik een fotootje kan vinden.
Owja watjes kan ik natuurlijk ook proberen Ze zijn maybe een beetje simpel, maar daar hou ik wel van haha Ik heb eindelijk pumps woehoe nu nog mee kunnen lopen hehe
Thanks! ik wou altijd al pumps hebben, maar nooit gehaald met de gedachte; kan ik er wel mee lopen? haha maar nu denk ik, als ik het niet kan, dan leer ik het wel Hoeveel pumps heb je thuis liggen lucia?
Valt mee hoor, maar een stuk of 4 paar. Als het financieel mogelijk zou zijn zou het waarschijnlijk wel ietsje (lees : gigantisch veel) meer zijn.
Leuk! Wel hoog! Deze heb ik ; http://www.zoekertjes.com/photos/39951foto.JPG Zijn m'n absolute favo's! Vond ze niet goedkoop, maar heb er dan ook even voor gespaard en ze zijn het waard.
Die zijn ook super leuk, hoge hak! denk niet dat ik daar op zou kunnen lopen zonder op een robot op hakken te lijken haha Hoeveel cm is de hak? @ lucia, die van jou zijn ook cute!!
Ik heb het zelfde probleem! Wat bedoelen jullie met van die "hieltjes? Ik heb bij de schoenmaker van die opplak randjes gekocht die je aan de achterkant bij de hiel kan plakken. Helaas helpt t bij mijn pumps niet afdoende.
Vervelend is dat he! maar bij jou werken de opplak randjes dus niet? Ik denk de hieltjes doet de schoenmaker er voor je in? denk ik dan haha Ik heb op internet gelezen over antislip zooltjes dat ook je schoen met een halve maat kan verkleinen...
Ik heb echt achterlijk veel pumps,. en ik heb een soort siliconen strip erin zitten tegen het slippen, gekocht bij Piet Kerkhof etc
Wow!! had ik maar zoveel schoenen, had ik tenminste wat meer keus haha Staat wel altijd heel mooi en vrouwelijk, pumps Zijn ze dan ook allemaal echt verschillend??