Gewoon zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door natascha25, 9 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Ik vroeg me af of meer mensen dit hebben maar ik heb nu pas een klein beetje het idee dat ik zwanger ben. Dit omdat me buik nu wat begint te groeien. Verder heb ik helemaal geen gekke dingen. Zit echt te wachten op gekke eetgewoontes of iets anders. Mijn schoonzus is ook zwanger maar dan ook echt zwanger. Ze straalt het ook uit maar ik zie het niet bij mijzelf. Ben er misschien ook te nuchter voor om de hele dag op een roze wolk te zitten. Vind het wel fijn om geen last te hebben hoor daar niet van .. maar het zwanger veolen hoort er nu ook eenmaal bij.
     
  2. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Hey!

    Herkenbaar, bij mijn eerste zwangerschap had ik dat ook! ik kwam er toen pas na 10 weken achter en voelde me pas na 12 weken een beetje zwanger, ook helemaal geen kwaaltjes gehad, wel wat meer moe dan anders maar niet extreem in het begin! maar komt vanzelf hoor!!

    liefs Peetje
     
  3. Shade

    Shade Actief lid

    1 sep 2005
    286
    0
    0
    Weert
    Ik voelde me pas zwanger toen ik de kleine voelde schoppen.
    En rare eetgewoontes heb ik(gelukkig) geen last van. Heb ook geen dingen waar ik nu echt speciaal zin in heb.
     
  4. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ja ik voel me ook pas sinds 3 weken echt zwanger... toen voelde ik de beby ook begwegen ezno.. ik loop ook vol trots met mn buik over straat.. :D ik kan niet wachten tot ik mn schoenen niet meer dicht krijg ;)
     
  5. Semmi

    Semmi Fanatiek lid

    25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ik kan nu ook niet zeggen dat ik me al echt zwanger voel. Sommigen hoor je over misselijkheid vanaf het begin, maar ik heb nergens last van. Misschien wat eerder moe 's avonds, maar als ik niet zou weten dat ik zwanger was, was er geen belletje gaan rinkelen. Ik heb tot 3 keer toe positief getest, en twijfel soms wel heel erg of het nu echt waar is. Hoe betrouwbaar zijn die testen? Ben geneigd om weer een test te halen, maar dat heel ook weinig zin. Met 9 weken heb ik mijn eerste echo, hoop me dan wat zekerder te voelen.

    Liefs Sämira
     
  6. laura

    laura Actief lid

    6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    hier zit er nog een ik voel me ook niet echt zwanger enigste wat ik heb is dat als ik koffie drink smorgens dat ik daar misselijk van wordt en mijn ene borst dan maar verder nee gelukkig niet zeg ben niet ziek enzow vind ik ook helemaal niet erg hoor alhoewel je wel al een klein buikje bij mij kan zien en dat vind ik geweldig hoop dat ik echt een hele dikke toeter krijg vind ik echt fantastisch :D

    liefs laura
     
  7. laura

    laura Actief lid

    6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    ja samira ik ken het ik twijfel ook heel erg heb 5 april mijn eerste echo en dan geloof ik het pas hoor eerder niet denk ik maar toch omdat ik wel moe ben enzow ja dan weet ik het eigenlijk wel dat ik zwanger ben :D

    liefs laura
     
  8. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ik merk ook nog niet veel nu, alleen vanochtend een beetje last van mijn buik maar vraag dan af of het daardoor komt..
     
  9. PamEnMarcel

    PamEnMarcel Actief lid

    Ik heb deze week ook pas echt het gevoel dat ik zwanger ben. Mijn buik begint nu pas te groeien nl. Op werk ook, dan vragen ze steeds... waar blijft je buik nou? Of als ik mensen vertel dat ik zwanger ben, kreeg ik altijd zo'n opmerking van, oh, je kan nog niet veel zien of wel :(

    Dan krijg je ook minder het gevoel dat je zwanger bent. Maar ik werd van't weekend wakker, en opeens was ie d'r!!! En ik was zo blij :D
     
  10. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ik ben nu precies 9 weken zwanger en ik voel me wel degelijk zwanger hehe.
    de misselijkheid is godzijdank niet meer zo erg als voorheen maar mn onderrug doet zeer,lijk soms wel een oma die opstaat :)
    mn vriend lacht me vaak ook uit hoe ik kreun als ik opsta van de bank hehe!
    en ik mn buik is iet wat veranderd maar nog niet dat je zegt van Goh zie mij eens zwanger zijn haha.
    ik voel meer aan de vermoeidheid die ik veel heb en mn rug dat ik zwanger ben.
    en mn eetgewoonte is zooooo veranderd de laatste dagen!!!
    daar merk ik het ook aan hehe!
     
  11. sappie

    sappie Fanatiek lid

    Hoi hoi,

    Ik ben nu zo'n zes weken zwanger en heb eigenlijk ook zo goed als geen kwaaltjes. Wel een beetje moe en af en toe last van mn onderrug maar niet misselijk, lust gewoon koffie en geen gekke of andere eetgewoonten. De borsten beginnen vanaf nu wel gevoelig te worden.

    Hebben jullie ook vaak twijfels of alles wel goed is?? Moet 23-3 voor het eerst naar de vk. Hoop dat we dan het hartje kunnen zien kloppen, volgens mij ben ik dan pas een beetje gerustgesteld.

    Liefs sappie
     
  12. Semmi

    Semmi Fanatiek lid

    25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Die twijfel ken ik zeker sappie. Toevallig moet ik de 23e ook voor het eerst naar de vk, maar dan voor intake en de 30e voor de eerste echoscopie. Als ik dan het kindje kan zien en het hartje hoor kloppen, zal de twijfel denk ik pas echt verdwijnen. Soms heb ik nu gewoon van die momenten dat ik denk "ben ik wel echt zwanger"? Het andere moment ben ik doodmoe en denk ik aan de 3 positieve testen en is de twijfel weer weg. Hopelijk de 30e dus meer zekerheid!
    Heel veel succes de 23e, laat je even weten hoe het is gegaan?

    Liefs Sämira
     
  13. sappie

    sappie Fanatiek lid

    Hoi Samira

    Vreemd is dat he zwanger te zijn zonder het helemaal te beseffen.

    Dat is toevallig dat je ook de 23ste naar de vk gaat. Ik heb ook een intake maar ze gaf bij mij aan een echo te maken om te kijken hoever mijn zwangerschap precies is. (had een cyclus van 40 dagen, misschien dat dat er iets mee te maken heeft??) Ik zal je laten weten hoe het gegaan is. Jij ook veel succes en tot gauw.
     
  14. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Nou ik ben blij dat er meerdere zijn hihi ;) . Wat er ook staat ik durfde ook niet meer te testen omdat ik bang was dat ie negatief zou zijn. Toch maar getest en een dikke vette roze streep. Nog donkerder dan de controle streep haha!! Ik heb 24 maart mijn eerste echo. We hebben het wel al de mensen in onze omgeving verteld. Vorige week. Dat kwam omdat mijn schoonzus ook zwanger is en het gelijk aan de grote klok heb gehangen. Ja dan wordt het zo moeilijk om mijn mond nog te houden. Maar nu ben ik wel bang dat als ik dalijk de echo krijg dat er dan niets zit. Haha!! Wat een twijfels he!! Zullen de hormonen wel zijn haha!! Nou ik we wachten wel af. Nog twee weken en dan moeten we het hartje horen kloppen. Ik hoop het zo!! :rolleyes:
     
  15. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    mijn echte besef kwam trouwens ook pas echt na de echo.
    toen waren al mn twijfels helemaal weg en zag ik echt een vruchtzakje met een kindje van 1 cm (intussen weer 2 weken geleden) en de twijfel is nooit meer weggeweest.
     
  16. ezzie

    ezzie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    ik ga ook tot nu toe zonder problemen mn zwangerschap door,. heel lang gedacht ben ik het echt wel?? :( zelfs na een eerste echo!!
    zat te wachten op allerlei kwaaltjes,. die niet kwamen,.. en werdt daar dus weer onzeker door,. nu pas,. na nog een echo en het hartje gehoord te hebben :D bij de verlos en dat je nu ziet dat ik echt wel beetje buik krijg geloof ik het,. .. maar het onzekere zal blijven denk tot ik hem uiteindelijk in mn armen zal hebben!
    groetjes allemaal!
     

Deel Deze Pagina