Wij zijn begonnen met hero standaard , omdat dochter niet kon poepen en voeding terug gaf op advies van de kraamhulp dag 7 begonnen met hero comfort 1 Eerst 2 standaard 1 comfort en nu de laatste voeding 3 schepjes comfort Maar al sinds het overstappen/combineren drinkt ze haar flesjes niet meer leeg Van de 90cc laat ze nu elke voeding 40cc staan Terwijl de eerste week de flesjes leeg gingen ook met het ophogen dagelijks en dronk ze 80cc voordat we gingen overstappen. Ze weegt 3200 gram Spugen doet ze al niet meer, krampjes nog steeds en harde kleine beetjes ontlasting maar we zijn ook net met de voeding begonnen. Toch vraag ik me af wat de oorzaak kan zijn dat ze ineens veel voeding laat staan Dinsdag cb op bezoek dus dan leg ik mijn vraag voor maar misschien heeft iemand dit ook ervaren
Ze is 1 week oud? Als ze goede plasluiers heeft, en tevreden na een flesje, dan is het toch prima zo? Een babymaagje is nog zo klein, blijkbaar is dit wat ze nodig heeft per voeding.
Ja dat zegt mijn gevoel ook maar de kraamhulp heeft zo zitten hameren op dat ze toch wel de 90cc moet drinken En omdat ze eerst ook de 80cc dronk en nu max 60 ben ik weer bang dat ze te weinig binnen krijgt en gaat minderen in gewicht
Hoeveel krijgt ze nu binnen dan, per dag, in totaal? Ik vind het een raar advies eerlijk gezegd.. Waarom móet een baby 90 cc per keer drinken? Beter vaker kleine flesjes, dat ligt dichter bij het natuurlijke drinkgedrag van een baby
Mijn zoon dronk ook nooit zn flessen leeg.. onze verloskundige van toen heeft me echt bang gemaakt dat hij het op moest drinken! Ik ben heel lang echt over de zeik geweest.. alles ging bijhouden echt absurd! Nu is hij bijna 1 en kan nog in de stress schieten als hij wat minder eet.. dus laat je niet gek maken! Kunnen mensen echt gek maken helaas ..