Ik heb een leuk telefonisch gesprek gehad en daarna een brief gestuurd. Echter ik heb bij de naam er VAN DE "naam" voorgezet ipv alleen DE "naam" Moet ik het zo laten of moet ik er morgen even achteraan bellen? Baal er zo van. Ik check meestal 10 x zulke dingen
Het lijkt mij geen ramp. Ik zou er niet achteraan bellen. Je benadrukt de fout alleen maar, terwijl het maar een klein dingetje is.
Als ik aan blunders denk, denk ik toch echt aan schokkendere dingen. Ik zou niet bellen, kans bestaat dat ze niet eens naar de aanhef kijken.. komt vast wel goed
Zou er niet te zwaar aan tillen. Je hebt in ieder geval keurig de achternaam gebruikt. Ik heb sollicitatiebrieven in mijn handen gehad met ‘Beste Floeperd’, Hallo Floeperd’. Dat kán echt niet.
Ik zou wel bellen! Niet omdat ik de fout zo erg vind, maar als je belt blijf je sneller in hun hoofd hangen
Dat valt wel mee aangezien de meeste zo denken. Die krijgen tig telefoontjes per dag nav de vacature dat het helemaal niet zo bijzonder meer is. Daarnaast heeft ze al een gesprek gehad aan de telefoon. Als ze nu weer belt, met een pitlullig iets (want dat is dit, vind ik) dan kan je ook blijven hangen in negatieve zin, moet je denk ik niet willen. Ik zou het lekker zo laten.
Ik zou me hier ook niet zo druk om maken. Op een ander forum had iemand een meneer Simmerink aangeschreven met "slimmerik". Heel hard om gelachen
Ooooh joh. Ik las "blunder " Dacht dat je het digitaal had gedaan en per ongeluk een verkeerd bestand/foto had meegestuurd ofzo. Maar hier zou ik me niet druk om maken. Je moest eens weten wat voor een stomme fouten er hier voorbij komen op een sollicitatiebrief.
Ik zou niet bellen, zo'n groot iets is het uiteraard niet. Wel jammer want foutloze brieven hebben ook echt mijn voorkeur.