ik ben ook aan het shoppen voor een nieuwe foon. Ik twijfel nog tussen de samsung galaxy s2 (of 3 als die uit komt) en de iphone. Maar wat is nou het verschil tussen een 4 en een 4s?
De S van Sssssssupercamera 8MP, HD video 1080p Siri, maar dat gebruik ik nooit, ze verstaat slecht Nederlands.
aaaah dank je wel En 1080 is dan waarschijnlijk veel. Zal dus net iets zijn als pixels... hoe meer hoe beter... 8mp vind ik wel heel fijn. Hd video intresseert me niet heel erg, kijk nooit youtube filmpjes of andere filmpjes. Zal af en toe wel zelf filmpjes maken. Maar denk dat ik dan liever wat meer betaal voor 4s dan... Nu nog twijfelen tussen deze en de samsung...
1080p is gewoon mooier. De camera is ook echt goed! Men zegt dat er meer apps voor Apple zijn. Vind het ook fijn dat imac, macbook, ipad en iphone allemaal met elkaar communiceren. iCloud is ook super! En voor iOs continu updates, voor Android niet tot nauwelijks.
Eehh icloud zit ook gewoon op de iphone 4 hoor Hij zou idd ietsje sneller zijn en 8mp camera.. Maar tsjaa... Die 3 mp extra.. Maken de camera niet opeens heeeel veel beter hoor.. Is een minimaal verschil.. Owja en de batterij gaat sneller leeg De 4S heeft meer tijd nodig om op te starten door de A5 chip die erin zit ipv A4(dat maakt m sneller) En dat was het verschil wel... Overigens koop je de 4S met iOs 5 software Maarja goed die kun je op je iphone 4 ookdownloaden Al met al is het niet opeens een veeeeeel beter toestel dus
Ik fotografeer veel en vind 5MP of 8MP een heel groot verschil. Is gewoon uniek dat in een iPhone zo'n goede camera zit. Maar dat is persoonlijk. Als je af en toe een kiekje schiet en die alleen klein bekijkt, is 5MP ook prima. Ik vind de iPhone gewoon een heel mooi handig ding dat fantastisch samenwerkt met mijn andere apparaten. Trouwens opstarten? Ik unlock hem hem en hij is klaar voor gebruik.
Ik heb sinds kort de S en mijn man de 4. De Camera is echt wel een groot verschil vooral met bewegende beelden. Heb super scherpe schommel foto's gemaakt . En inderdaad Apple comminiceert echt super met mekaar zo handig,werkt zelfs bij ons
Camera is idd een groot verschil! En met de nieuwe update heb ik geen last van de batterij. Daarbij iOS 5 werkt beter op een 4s dan op de 4 dankzij de chip
En óf de camera's van de 4 en 4s een groot kwaliteitsverschil laten zien! Mijn man heeft de 4 en ik de 4s, wat een verschil zeg! Minimaal zou ik het zeker niet willen noemen...