Groente en fruithapjes

Discussie in 'Voeding' gestart door Astrid0482, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

26 nov 2008
    454
    0
    0
    Hoi,
    Over een kleine maand is mijn zoontje 6 maanden en dan moet ik beginnen met vaste voeding te geven (geef nu alleen nog BV), maar hoeveel kun je geven, mag je het hele potje in 1x geven en wat is het beste moment? Thanx

2. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    Ten eerst is het inderdaad bijvoeding dat betekent dat het er bij komt in jou geval dus naast de borstvoeding. Het beste voor je productie is eerst te voeden en daarna wat aan te bieden in jou geval een groente/fruit hapje. Je hoeft niet gelijk te beginnen met hele potjes maar gewoon een paar hapjes is voldoende.
    Zoals ik al zei het is bijvoeding, je kindje haalt het 1ste jaar zeker voldoende voeding uitje bv om rustig te wennen aan vaste voeding.

Wij zijn gaan bij voeden volgens de rapley methode hierbij bied je vast voedsel aan een geen gepureerde dingen.
    Als je er intresse naar hebt kijk dan is op www.borstvoeding.com bij voedselintroductie.

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    De eerste tijd gaat het maar om een paar hapjes hoor. Potjes zijn onhandig, het is veel gemakkelijker om gewoon zelf te koken. Aardappel is ideaal als begingroente, je kunt het in stukjes aanbieden, prakken of zelfs zo fijn als pap maken.

Deel Deze Pagina