Groente- en fruitpap vanaf 6 maanden

Discussie in 'Voeding' gestart door scappelle, 17 okt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scappelle

    scappelle Nieuw lid

    17 okt 2023
    1
    0
    1
    Man
    Beste ouders,

    Ik ben een jonge ouder die graag wat inzicht wil krijgen in hoe jullie de voeding van jullie baby's aanpakken zodra ze 6 maanden oud zijn. Het ouderschap brengt tal van vragen met zich mee, en ik geloof dat we van elkaar kunnen leren.

    Daarom heb ik een korte enquête opgesteld om jullie ervaringen te verzamelen. Jullie input is van onschatbare waarde!

    De enquête invullen kan via deze link: https://forms.gle/8SHm5gmbDZ7JhHs16. Alvast bedankt voor jullie waardevolle bijdrage!

    Groetjes,
    Ser
     
  2. Basilicum

    Basilicum Fanatiek lid

    9 nov 2022
    2.841
    2.662
    113
    Vrouw
    Ik was begonnen met invullen, maar het lijkt eerder een marktonderzoek voor kant-en-klare babyvoeding dan echt het verzamelen van ervaring voor persoonlijk gebruik voor jou als jonge ouder. Ik ben afgehaakt, maar als je concrete vragen hebt, hoor ik het graag!
     
    spruitje80 vindt dit leuk.
  3. spruitje80

    spruitje80 Fanatiek lid

    5 jul 2016
    4.465
    4.023
    113
    noord holland
    Lijkt me inderdaad niet dat je als jonge ouder met vragen een hele enquête gaat opstellen ipv hier simpel wat korte concrete vragen stelt aan mede moeders. Er is ook nog eens speciaal een account voor aangemaakt. Uiteraard begin je 'een keer' op een forum, maar niet meteen met een enquête over kant en klare babyvoeding.
     
    Basilicum vindt dit leuk.
  4. WWJD

    WWJD Niet meer actief

    Het is een man (zie profiel) dat verklaart het denk ik.
     
  5. spruitje80

    spruitje80 Fanatiek lid

    5 jul 2016
    4.465
    4.023
    113
    noord holland
    Mede ouders ;)
     
    WWJD vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina