Al een poos heeft ze al ontdekt dat ze handjes heeft en er dingen mee vast kan pakken, in je mond kan stoppen enz. Maar nu sinds gisteren wil ze een soort zelf de fles vastpakken. Hierdoor word het drinken er niet makkelijker op en drinkt ze weinig want door die handjes vliegt die speen alle kanten op . Handjes opsluiten heeft geen nut, begint ze te gillen . Iets anders geven ook niet, we willen echt die fles vastpakken. Ook de tv moet uit, want anders stopt ze ook met drinken . Iemand de gouden tip of is dit een fase?
Heel herkenbaar. Ons meisje doet dat tegenwoordig ook... Soms helpt het hier wel om haar op het aankleedkussen te leggen (op tafel, ze vind het dan leuk om naar de lamp te kijken), dan vind ze het opeens wel goed dat we haar de fles geven.
Ik liet ze altijd met mijn handen of een spuugdoekje frutsen. Mijn handen hielden dus wel de fles /haar beet, maar ik wreef zachtjes met mijn duim of welke vinger je vrij kan hebben langs haar handjes en dan werd dat een soort spelletje: spelen met mama's vingers
Super herkenbaar!! Hier houd meneertje zo stevig de fles vast dat ik van de week gewoon tijd had om een foto te maken met mijn telefoon. Ongelooflijk!!
Haha! Hier ook zo (4 maand gecorrigeerd) en ze is zo afgeleid en dan draait haar hoofd helemaal mee, ze duwt tegen de fles waardoor de fles regelmatig gelanceerd wordt. Ik steek meestal een paar vingers uit van de hand die de fles vast heeft die ze dan vast kan pakken.
Haha dit gaat alleen maar erger worden! Ze worden steeds 'wakkerder' en dus nieuwsgieriger.Ik heb een dental speen, gaatje aan de zijkant ipv bovenkant. En ze vindt het leuk om die speen uit haar mond te trekken en er dan in te knijpen, waardoor de melk eruit spuit, zo in haar gezicht.
Hier een kleine meid van 3,5 maand die haar handjes letterlijk er bij op eet, haha! wil je fles geven, heeft ze handjes voor/in haar mond, word ze nog boos ook als je de speen er niet in stopt, euhhhh, excuse me?! wie zit er tegen te werken?! LOL Oja, en ze zit het liefst recht op, met rug tegen mijn buik, veel handiger ook voor mij, heb ik mijn ene hand vrij. En niet te vergeten; minder zwaar! haha!
Ik laat hem gewoon zelf de fles vast houden Natuurlijk hou ik hem vast en hou ik mijn hand op 3 millimeter afstand, maar ik vouw beide handjes om de fles heen zodat hij hem in principe zelf vast houdt. Als ik dat namelijk niet doe, gaat hij inderdaad vervelend doen met zijn handjes. Wegduwen, fles wegtrekken terwijl hij zelf nog dolgraag wil drinken, zichzelf slaan etc. Hij weet nog niet goed wat hij doet met zijn handen. Oh het handjes incl. speen incl. fles in de mond tegelijkertijd stoppen herken ik ook!!!
Hier ook gehad, maar ze pakte al vrij snel met 4mnd zelf haar flesje vast. En hebben dit altijd haar laten doen. Denk dat handjes weg duwen indd geen oplossing is, is het ondekken