hormonen?? ik word er gekkk van!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sgr, 30 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sgr

sgr Lid

11 apr 2015
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen..

Voel me echt een vreselijke zeur. Ben nu 28 week zwanger en ben het zoo zat. In het begin alleen maar overgeven en misselijk en nu sinds een paar weken voel ik me vreselijk... voel me dik... niet meer mooi.. niks zit lekker.. huilen om alles.. boos.. moe.. en ga zo maar door. Vandaag ook echt een baal/huil dag waar ik helemaal geen zin in heb.
    Ben zo blij dat wij zwanger zijn maar word hier zooo gek van.
    Hebben meer hier zo last van ??

2. WAvE

WAvE Lid

30 jan 2016
    73
    0
    6
    NULL
    Ja, herken het zeker.

Iedereen verwacht van je dat je het geweldig vind, 'geniet' van je zwangerschap..
    Je mag niet klagen want dan ben je ondankbaar, omdat het jullie wel gegund is en zovelen niet. Maar diep van binnen voel je je ellendig as hell..
    Maar ja.. doorzetten! :) Je krijgt er iets geweldigs voor terug (heel cliché).

3. sgr

sgr Lid

11 apr 2015
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ohh ben blij dat ik me niet alleen zo voel.. voor jou minder leuk natuurlijk haha.
    Ik wil ook niet klagen hoor. Maar je hoort idd zoveel van ohh geweldig zwanger zijn. Nou niet aan mij besteed denk ik dan.

Ik denk dat ook steeds. Over een poosje ben je dit weer vergeten :)
    Succes :)

4. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    Sinds ik zelf weet hoe zwangerschappen zijn, durf ik niet meer te zeggen "geniet van je zwangerschap" zodra iemand zwanger is, hahah. Ik denk dat dat wel genoeg zegt ;). Het roze plaatje geldt volgens mij voor heel veel niet. Ik vind het vrij zwaar zo'n zwangerschap, lichamelijk en qua hormonen. Natuurlijk is het prachtig dat het bestaat en kan enz., maar er zijn ook veel aspecten die toch minder leuk zijn.

5. Fullmoon

Fullmoon Actief lid

17 jan 2016
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog 1, precies alles wat je omschrijft :(
    Alleen zit ik met mijn 13 weken nog steeds vollop in de "hele-dag-misselijk-en-overgeven-fase".
    Ik probeer ook echt wel te genieten, alleen is dat niet altijd even makkelijk.
    Het is alles behalve die roze wolk die ik mij had voorgesteld.

6. Smit91

Smit91 Lid

4 jan 2016
    45
    0
    0
    Snap wat je bedoeld!
    Tot zo'n 16 weken toch erg beroerd(misselijk) geweest, veel duizelig ivm lage bloeddruk en dan denk je in het 2de trimester het gaat allemaal wel nu. ... komt daar: het 3de trimester zich inluiden met vreselijke bandenpijn zeer pijnlijke bekken, borsten die NOG meer pijn gaan doen.... oh en natuurlijk het huilen😮 hele zwangerschap bijna geen last van gehad alleen in de 6 de week. Maar nu ineens..... pfft
    Maar we krijgen er inderdaad iets heel moois voor terug! Dat blijven onthouden!
    Succes nog even😊

Deel Deze Pagina