Even een stom vraagje misschien Maar ik vraag me af welke hoeveelheid de porties zijn uit het opperdepop boek van de ah. Er staat bij 7-9maanden dat je er bijvoorbeeld drie porties uit kunt halen, maar is dit 125 gram? Of 200 gram? Weet iemand dit toevallig? Thnx
hahaha grappig, heb zelf dat boek eergisteren gekocht. Wat mij wel opviel was dat kindjes van 7-9 maanden byvoorbeeld alleen s'morgens pap kregen en voor de rest gewoon 3 hoofdmaaltijden aten. Jack is nu bijna 11 maanden maar krijgt nog steeds minimaal 3 voedingen per dag (soms 4) en daarnaast wat brood, 2x een tussendoortje en een avondmaaltijd. Doe ik dan iets fout ofzo?
Supi: als hij bv krijgt doe je niks fout, dat kan er gewoon naast, zal hij zelf regelen om de *bij*voeding (want dat is het tot 1 jaar) aan te vullen. M'n dochter dronk toen ook nog zeker 3x per dag. mbt de hoeveelheden in het boekje: weet ik niet, zou eens een keer wat maken en kijken aan hoeveel je kindje genoeg heeft. Zo zou ik het doen denk ik, maar heb altijd Rapley gedaan dus niet echt ervaring met potjeshoeveelheden.
Ik denk dat ze je dat wel kunnen vertellen als je de klantenservice belt. Staat er geen nummer voor- of achterin?
Ik verdeelde ook hetgeen ik had in 3 goede porties of zo... Meestal ongeveer 200gr denk ik?? @Supi: Hier hadden we ook al snel 3 hoofdmaaltijden (ontbijt,lunch,avondeten) met 2 tussendoortjes (fruit,rijstwafeltje oid) en daarbij nog 3 flessen rond die leeftijd (ontbijt als pap, bij lunch, voor het slapen). Nu nog steeds 3 hoofdmaaltijden, 2 tussendoortjes en 2x een beker melk (ontbijt en lunch).