Het opperdepop boek

Discussie in 'Voeding' gestart door bezigbijtje, 30 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Even een stom vraagje misschien:)
    Maar ik vraag me af welke hoeveelheid de porties zijn uit het opperdepop boek van de ah. Er staat bij 7-9maanden dat je er bijvoorbeeld drie porties uit kunt halen, maar is dit 125 gram? Of 200 gram? Weet iemand dit toevallig?

Thnx

2. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik keek daar eigenlijk nooit naar, ik verdeelde het dan over het aantal porties. En vroor het in.

3. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    hahaha grappig, heb zelf dat boek eergisteren gekocht.
    Wat mij wel opviel was dat kindjes van 7-9 maanden byvoorbeeld alleen s'morgens pap kregen en voor de rest gewoon 3 hoofdmaaltijden aten.
    Jack is nu bijna 11 maanden maar krijgt nog steeds minimaal 3 voedingen per dag (soms 4) en daarnaast wat brood, 2x een tussendoortje en een avondmaaltijd.
    Doe ik dan iets fout ofzo?

4. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Supi: als hij bv krijgt doe je niks fout, dat kan er gewoon naast, zal hij zelf regelen om de *bij*voeding (want dat is het tot 1 jaar) aan te vullen. M'n dochter dronk toen ook nog zeker 3x per dag.

mbt de hoeveelheden in het boekje: weet ik niet, zou eens een keer wat maken en kijken aan hoeveel je kindje genoeg heeft. Zo zou ik het doen denk ik, maar heb altijd Rapley gedaan dus niet echt ervaring met potjeshoeveelheden.

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik denk dat ze je dat wel kunnen vertellen als je de klantenservice belt. Staat er geen nummer voor- of achterin?

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

maak het klaar weeg de hele bups en deel dat door 3en?

7. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Ik verdeelde ook hetgeen ik had in 3 goede porties of zo... Meestal ongeveer 200gr denk ik??

@Supi: Hier hadden we ook al snel 3 hoofdmaaltijden (ontbijt,lunch,avondeten) met 2 tussendoortjes (fruit,rijstwafeltje oid) en daarbij nog 3 flessen rond die leeftijd (ontbijt als pap, bij lunch, voor het slapen). Nu nog steeds 3 hoofdmaaltijden, 2 tussendoortjes en 2x een beker melk (ontbijt en lunch).

Deel Deze Pagina