Combineren bv en competitiewedstrijd

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door nmv, 21 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Misschien dat jullie me kunnen helpen bij dit 'dilemma'?
    Binnenkort start ik weer met competitie spelen (tafeltennis), hierbij zijn de wedstrijden 's avonds. Over het algemeen ben ik dan weg van 19.00 tot 24.00 uur. Hoe moet ik dat combineren met borstvoeding?

Ik heb er aan zitten denken om te kolven tijdens de wedstrijden, ik kan namelijk wel tussendoor even gemist worden. Alleen moet ik dan waarschijnlijk in de kleedkamer gaan zitten, wat natuurlijk niet erg ontspannen is... En hoe vaak moet ik dan kolven? Net zo vaak als dat mijn dochter normaal zou drinken? (Ze komt meestal rond 20.00 en 22.30 uur 's avonds.)

Of misschien zijn er nog wel andere oplossingen? En natuurlijk zijn alle tips welkom! :)

2. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Is het 1 avondje per week? Kunnen je borsten het aan om 5 uur zonder voeding en kolven te doen? Dan zou ik je dochter voeden vlak voor vertrek en voeden/kolven vlak na thuiskomst.

En anders kijken of ze daar ipv de kleedkamer een ruimte hebben waar je meer ontspannen kan kolven, in de kleedkamer loopt ook iedereen maar in en uit en lijkt me niet fijn tijdens het kolven..

3. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik weet niet of ik dat vol kan houden... Het is niet fijn om te sporten als mijn borsten 'vol' zijn... Maar zou het kunnen proberen.
    Geeft dat geen problemen voor mijn productie?

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Topsporten en borstvoeding kunnen prima samen hoor. Fanny Blankers-Koen won zelfs 4 gouden medailles!

Zorg dat voor je met sporten begint je borsten goed leeg zijn. En neem je kolf mee, als de kleedkamer je te druk is is er misschien een EHBO-post waar je kunt kolven. Je voelt waarschijnlijk zelf wel wanneer je borsten geleegd moeten worden. Zorg dat, voor je een belangrijke wedstrijd begint, je borsten goed geleegd zijn, dan beweeg je je gemakkelijker.

5. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.808
    5.944
    113
    Vrouw
    Gaat helemaal lukken hoor!
    Maar zorg er inderdaad voor dat je borsten helemaal leeg zijn voor de wedstrijd.
    En neem je kolf mee, zodat je, als dat nodig is, even de druk er af kan kolven. Want sporten met van de knallers....dat lijkt me geen prettige ervaring!

Ik kan me niet voorstellen dat je productie er vreselijk onder te lijden zal hebben..en anders merk je dat wel aan je dochter, dan komt ze gewoon weer een keertje extra :)

Deel Deze Pagina