Weinig aangekomen?

Discussion in 'Voeding' started by naoual28, Nov 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. naoual28

naoual28 Actief lid

Dec 9, 2007
    138
    0
    0
    halloanissa woog 13/10/09 8 kilo en 80 gram.nu weegt anissa 8 kilo en 390 gram.ik ben vandaag naar het cb geweest .ik vind zelf dat ze heel weinig is aangekomen terwijl ze genoeg eet.is er iemand hier ook waarvan zijn kind weinig is aangekomen??anissa heeftnu twee tandjes gekregen , zou het daar aan liggen?groetjes fatiha

2. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    4,279
    1,418
    113
    Female
    consulent Wonen
    Hengelo
    Hai,

Kruipt jou kindje al? Zo ja, dan komt dat daardoor.

Luca is in 2 maanden tijd ook maar 500 gram aangekomen. Ik vond dat heel weinig (voorheen groeide hij meer dan 100 gram per week)maar op het CB vonden het het heel normaal. Vanaf het moment dat kindjes zich kunnen voort bewegen (zelf gaan zitten, teigeren, kruipen en al wat stapjes zetten) verbruiken ze veel meer energie en komen ze niet meer zoveel aan. Eerder liggen ze alleen maar en dan kunnen ze nog niet veel anders en dan groeien ze harder.

Ik hoop dat het duidelijk is.

Veel liefs
    Nataly

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Is heel gewoon dat een kindje tussen 10 en 12 maanden stukken minder hard gaat groeien. Als het CB niets zegt, dan geen zorgen!

4. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Mijn zoontje is nu 14 maanden en was 2 weken geleden bij het CB 8975 gram hij was in 2 maanden tijd nog niet eens 200 gram aangekomen.
    Maar rond de leeftijd van een jaar groeien de kindjes ook niet zo hard meer en nu is mijn zoontje ook niet echt een goede eter nou ja brood enzo wel maar avondeten niet!
    Maar niks om me zorgen over te maken zolang hij zijn melk ed. binnenkrijgt is het voldoende.

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Is heel normaal hoor dat ze minder hard groeien, maar goed ook, anders zou je ze al snel niet meer kunnen dragen!

Mooie naam heeft je dochter trouwens!

6. naoual28

naoual28 Actief lid

Dec 9, 2007
    138
    0
    0
    @dirksmama
    Bedankt, Anissa is nu een populaire marokkaanse naam.:D

Share This Page