Hallo, Ik ben begonnen met bijvoeding. Mijn familie die woont in België, zo een 2 uur van ons... mijn vraag is eigenlijk kan ik mijn zelfgemaakte babyvoeding mee nemen als ik een dagje daar heen ga? Of moet ik echt potjes gaan kopen? Groetjes, Gisèle
Tuurlijk kun je dat meenemen. Gewoon in een bakje met deksel en in de tas. Het zijn als het goed is in het begin gewoon gekookte worteltjes, broccoli oid. Dus hetzelfde behandelen alsof je voor jezelf die groente meeneemt. Als je daar aankomt even in de koelkast zetten tot de etenstijd. Oh, wat ook net zo simpel is eigenlijk, is dat je voordat je vertrekt vraagt aan je familie of ze een paar worteltjes in een pannetje met water willen koken. Zoveel moeite en werk is dat niet
je kunt ook gewoon een wortel meenemen. Of thuis een hapje maken en invriezen, dan is het na 2 uur rijden nog wel koud genoeg.
Ik nam het altijd bevroren mee, en zette het bij aankomst (1,5 uur rijden) in de koelkast. Ging prima! Wel even een boterhamzakje om je diepvriesbakje heendoen, anders wordt het nattig aan de buitenkant
Dat was wat ik mij afvroeg of je het bevroren kon mee nemen! Ok boterhamzakje er om heendoen, Dat ga ik doen. Thanks voor de tip!!!