Zelfgemaakte babyvoeding meenemen

Discussie in 'Voeding' gestart door June1980, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. June1980

June1980 Actief lid

10 mrt 2009
    122
    0
    0
    Hallo,

Ik ben begonnen met bijvoeding. Mijn familie die woont in België, zo een 2 uur van ons... mijn vraag is eigenlijk kan ik mijn zelfgemaakte babyvoeding mee nemen als ik een dagje daar heen ga? Of moet ik echt potjes gaan kopen? ;)

Groetjes,

Gisèle

2. adi

adi Niet meer actief

Tuurlijk kun je dat meenemen. Gewoon in een bakje met deksel en in de tas. Het zijn als het goed is in het begin gewoon gekookte worteltjes, broccoli oid. Dus hetzelfde behandelen alsof je voor jezelf die groente meeneemt. Als je daar aankomt even in de koelkast zetten tot de etenstijd.

Oh, wat ook net zo simpel is eigenlijk, is dat je voordat je vertrekt vraagt aan je familie of ze een paar worteltjes in een pannetje met water willen koken. Zoveel moeite en werk is dat niet :D

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    je kunt ook gewoon een wortel meenemen.
    Of thuis een hapje maken en invriezen, dan is het na 2 uur rijden nog wel koud genoeg.

4. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ik nam het altijd bevroren mee, en zette het bij aankomst (1,5 uur rijden) in de koelkast. Ging prima! Wel even een boterhamzakje om je diepvriesbakje heendoen, anders wordt het nattig aan de buitenkant :)

5. June1980

June1980 Actief lid

10 mrt 2009
    122
    0
    0
    Dat was wat ik mij afvroeg of je het bevroren kon mee nemen! Ok boterhamzakje er om heendoen, Dat ga ik doen. Thanks voor de tip!!! :)

6. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Hier gaat t ook altijd bevroren mee. En het werkt prima. Lekker vers eten. Succes

Deel Deze Pagina