Ik heb het idee dat een bordje pap beter vult bij onze kleine vent. hij vind het in ieder geval heerlijk om de dag mee te beginnen (net z'n vader haha) Zo krijgt 'ie ook al aardig wat van z'n zuivel en granen binnen. In de middag krijgt hij trouwens wel gewoon boterhammetjes.
Geen idee, mijn dochter lust geen pap en krijgt 's morgens dus altijd een boterham. Doet ze het overigens prima op.
Emiel krijgt 's morgens ook nog altijd pap. Hij vindt het heerlijk en ik denk dat het z'n buikje beter vult. Soms snoept hij in het weekend na de pap nog wat mee van papa's broodje.
Hier eet Layla al maaaaanden elke ochtend een bordje pap met 150cc volle melk. ze begint haar dag dan meteen met vezels en volle vette melk dat haar goed aanspekt en haar buikje lekker vult. In de middag boterhammetjes. Antwoord op je vraag vind ik duidelijk PAP
Ik eet wel eens Brinta 's ochtends, maar dan heb ik toch halverwege de ochtend weer honger. Bij brood heb ik dat niet... Mijn dochter is niet van de pap. Die wil alleen maar brood (nou ja, ook niet van harte, maar goed).
Bij pap zit al veel vocht, dus je moet wel meer pap vergelijken met een boterham zeg maar. Of brood met een beker (volle) melk. Dan zou het niet zo veel uitmaken denk ik. Pap is wel lichter verteerbaar.