Wie oh wie heeft er al ervaring met de iphone 5s? Ik ben vooral erg benieuwd naar de kleur ervaring. Silver schijnt het minst opvallend te zijn met krasjes. Gold is meer champagne, maar vraag me af of dat niet te veel overkomt van kijk mij eens.
Ik heb de gouden, vind hem echt super mooi (kijk mij kijk mij *sarcasme*). Het is meer een beetje bronsachtig. Manlief heeft de zwarte ook wel mooi, maar de witte met gouden achterkant vond ik meer bij mij passen haha. Ik heb hem nu al sinds hij uitkwam, maar nog niks van krasjes ofzo... En mijn zoon vind mijn telefoon ook heel interessant dus als hij snel zou beschadigen zou ik het wel hebben gezien
Hi, dank je voor je reactie. Ik twijfel enorm. Hij ziet er op sommige foto's mooi champagne uit. Silver is dan weer zo simpel, maar beide toch wel chic.
İk heb de wit/zilveren eerlijk, ik vind de gouden erg mooi En ook de zwarte heeft wel wat. (Mijn man heeft de iphone mij als Verjaardagskado gedaan anders had ik een van die andere kleureb genomen wel met de iphone zelf wel erg blij hoor)))
Ik heb de space grey, maar de gold vind ik ook wel mooi. De silver vind ik persoonlijk wat te saai/gewoontjes.
Heb de gold en erg blij mee. Was eerst bang dat de kleur snel zou vervelen maar tot nu toe niet. Ook nog geen krasjes, hij is wel al een keer van de trap gekletterd maar dat heeft ie krasloos overleefd.
Cinderellea daar ben ik ook bang voor, maar de reacties zijn positief over de gold. Heb zelf helemaal niks van goud en altijd silver.
Dan heb jij de 5C in plaats van 5S. Ik mag volgende week verlengen en twijfel ook nog qua kleur betreft.
Hier ook gold! Echt mooie kleur, niet van dat opvallende nep geel goud. Ik heb er wel een hoesje omheen zodat er geen krassen op komen.
Daar ben ik een beetje bang voor dat het inderdaad wat gelig is. De kleur op deze site is echt prachtig 5 iPhone 5s Cases That Let the Colors Shine Through - The Mac Observer Maar op deze denk ik hmm toch wat minder. iPhone 5s review | iMore
Ik heb de zilveren vind hem heel mooi . Ik hou ook zowizo niet zo van goud. Krast ook totaal niet ! Over de iphone zelf ben ik wel tevreden maar merk echt geen verschil tussen de 4 en 5s maarja dat ben ik gewend van apple .