hallo mijn zoontje is bijna 6 maanden oud en krijgt sinds 1 week groente en fuithapjes. rijstebloem krijgt hij al een maand. Sinds een paar dagen heeft mijn zoontje erg last van zijn buik als hij moet poepen. De ontlasting is ook hard en je kan precies zien wat hij heeft gegeten. Dit zal waarschijnlijk komen door de overgang op vast voedsel, maar hoe kan ik zijn ontlasting dunner maken en welk groente/fruit verstopt en welke laxeert. hij krijgt op een dag 3X flesjes 190cc +6scheppen flesvoeding. Hiervan zijn 2 voedingen met 4 scheppen (zelfde maatschepje als de flesvoeding) rijtebloem. Hij krijgt 1x de borst met eventueel aanvulling van een flesje. Ook krijgt hij ong. 60cc water extra op een dag. Groetjes
ik zou even naar de apotheek of drogist gaan en daar Kindicol druppels van VSM halen. dit heeft hier bij mijn kinderen altijd heel erg goed gewerkt, ik heb ze maar 2x hoeven te geven en dan ging het weer weken goed, soms nog een keer gegeven na een paar weken maar daarna eigenlijk nooit meer hoeven te gebruiken. je zou ook andere wat ouderwetse oplossingen kunnen proberen als bijvoorbeeld wat meer water in de fles, of wat olie in de fles er bij te doen,maar mijn eigen ervaring is dat die homeopatische druppels van vsm super werken terwijl het bij de wat oudere middeltjes toch wat langer duurt en je het vaak langer moet blijven doen. succes