Dames lemmy vergaat werkelijk van de pijn. Grijpt de hele tijd naar zijn wang en kwijlt tot aan zijn knieen. Nu heeft hij om 18.00 een zetpil 240mg gehad en er moet officieel 6 uur tussen zitten maar zou ik er nu al een mogen geven? Of wat sinaaspril? Het helpt totaal niet. Hij ligt hoer maar te gillen en te kronkelen van de pijn, pfff en dat doet papa en mama ook heel veel pijn. De bekende druppeltjes ed hebben we al geprobeerd maar werkt niet.
Een uurtje smokkelen zou kunnen, maar nu is echt nog te vroeg. Als hij 2 uur geleden nog gehad heeft zou ik pas op zijn vroegst 23.00 iets geven. Weet je zeker dat het alleen zijn kiezen zijn een geen oorpijn? Op een (ijs)koud washandje sabbelen wil ook nog wel eens helpen.. Succes!
ff de hap bellen. Hier ook twee meiden die altijd liggen te gillen van de pijn en waarbij zetpil en dentinox niet genoeg werken. Vaak oorontsteking erbij, dus goed om dat even uit te laten sluiten in jullie geval en als dat het niet is, kun je een sterkere pijnstiller krijgen.
6 uur ertussen is eigenlijk nog te weinig. Want in principe mogen ze op deze leeftijd maar 3 per dag. Dus dan moet je er 8 uur tussen laten, anders kom je alsnog niet uit. Zielig he ik heb wel gehoord dat die neurofen vloeibaar beter werken. Misschien kan je die vinden bij de weekend apotheek?
Een arts kan precies zeggen hoeveel je kind mag. Die dosering ligt vaak ietsje hoger dan in de bijsluiter staat. Caitlyn mag hier bij 6 kilo bijvoorbeeld 4 keer per dag een zetpil van 120 mg, terwijl in de bijsluiter 3 keer per dag staat tot 10 kilo. Ook daarvoor kan de HAP dus goed advies geven, welke dosering nog mag en welke je dus echt niet moet overschrijden. Maar naast paracetamol is er inderdaad eventueel ook nurofen voor kinderen, (werkt hier bij heftige pijn inderdaad beter, is vrij verkrijgbaar, maar hier op recept van de arts ook, met dus passende dosering), en er is ook een sterkere vorm van dentinox te krijgen, als de tandenpijn te heftig is voor dentinox. Die laatste enkel op recept van een arts.
Hij is niet verkouden, of dat zijn oortjes toen al wat geirriteerd waren? Want dat het eergisteren geen oorontsteking was, zegt niet direct dat ht dat nu ook niet is he?
Ja, mijn dochter weegt iets meer dan 12 kilo en mag van de ha dus inderdaad maar elke 8 uur 240 mg zetpil. Maar je hebt gelijk, bij hoger gewicht mogen ze natuurlijk meer. Hier geef ik overigens de 120, en dan inderdaad vaker.
We zijn net bij de huisartsenpost geweest. Niets aan de hand. Ze heeft alleen nog nooit zulke grote (half doorgekomen) kiezen gezien. Zetpil extra was geen probleem maar niet iedere dag doen. We hebben een uur moeten wachten bij de huisartsenpost en meneer heeft de hele wachtkamer vermaakt met zijn lach... zal je net zien Hij slaapt nu eindelijk rustig. Thx dames voor het meeleven.