Een waarschijnlijk hele domme vraag....

Discussie in 'Voeding' gestart door sidmick, 2 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    Ik lees steeds hier moeders die schrijven dat ze hun kids drinken geven uit de antilek tuit beker zonder het ventiel. Nu heb ik er een van avent maar hoe moet dat ventiel er in godsnaam uit? Dan sloop je toch heel de beker. Zou ook zo graag willen dat mijn meisje wat drinkt maar die tuit beker begrijpt ze niet en in haar fles wil ze alleen melk (wat ze ook steeds vaker laat staan overigens...)

2. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
  3. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    zoontje van mijn vriendin wil ook niet uit een tuit beker drinken, nu heeft ze een nuby rietjes beker en daar wil hij wel uit drinken.

Esmee wou er eerst ook niet uit drinken tot dat ik het een keer in dr box had neer gezet, ze pakte het op en sinds toen begon ze er uit te drinken (was ook iets van 6 mnd)

ik zelf zou nooit het ventiel er uit halen, dan kunnen ze zich juist verslikken en het lijkt mij dat je kind dan gelijk onder het drinken zit.

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Bij Avent is het inderdaad dat plastic rondje eruit halen. Je moet dan wel goed helpen met drinken want het komt er dan snel uit. Wij zijn er mee begonnen en na een tijdje snapte hij het. Toen hebben we het ventieltje (rondje) er weer opgezet. Na enige tijd snapte hij dat ook. Nu kan hij lekker zelf rommelen met z'n drinken

Deel Deze Pagina