Groentehap/ vlees / vis

Discussie in 'Voeding' gestart door Angelasm, 17 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelasm

Angelasm Actief lid

13 dec 2012
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo
    Ik maak zelf ook groente hapjes maar loop nu beetje vast met vlees erbij..
    Ik maar meestal een berg en dat vries ik dan in.,

Ze is nu bijna 7 maanden

Ze heeft nu alleen kip op van wat ik zelf heb gemaakt.,
    Nu begrijp ik dat ze ook de volgende groente mag.
    En kan je die ook invriezen??

Tonijn uit blikje met water.
    Zalm uitblikje
    Zalm
    Kabeljauw

Kalkoen
    Tartaar
    Rundvlees
    Magerrundergehakt

2. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hier heb ik ervaring met witvis (tilapia en kabeljauw), gehakt/tartaar en kip/kalkoen, dit kun je invriezen! Ik weet niet hoe dat zit met tonijn en zalm...

3. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Interessante vraag... Ik ben hier nog niet begonnen met vlees en vis, gevoelsmatig vind ik dat zo vroeg, maar dat kan aan mij liggen. Hij heeft hier namelijk nog lang niet alles aan groente en fruit gehad, dus dat wil ik eigenlijk eerst nog doen. Zo ook rijst en pasta. Er is nog zo veel te ontdekken voor we hier overgaan op vlees.

Mij lijkt het dat je vis uit blik niet kan invriezen, lijkt me ook niet lekker. Kun je volgens mij gewoon het beste meteen opeten.
    Ingevroren vis moet je wel binnen drie maanden gebruiken ook al is het ergens in verwerkt. Maaltijden met kip of vlees zoals met gehakt vriezen we ook voor onszelf in en dat blijft ook smakelijk.

4. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ze adviseren dit eigenlijk bij alles wat je al bereid hebt... Dus ook voor de groente geldt dan 3 maanden.

5. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen, maar heb geen idee eigenlijk....zit daar geen zout bij in?

6. Angelasm

Angelasm Actief lid

13 dec 2012
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja witvis heb ik vaker gehoord maar zelf nognooit op of gemaakt .. Wij eten sowieso nooit vis dus dat is echt nieuw hier ..

7. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Ik vries gebakken zalmfilet in porties in en dat smaakt dan ook nog steeds heerlijk!

Deel Deze Pagina