Hallo, Ik heb nu al een paar keer gelezen dat de groentehap zo rond vier uur gegeven word, is dat met een speciale reden? Jesse krijgt zijn groente rond zes uur! Groetjes Missmama
Elena krijgt haar groente rond 16u-16u30 omdat ze haar laatste fles al krijgt om 18u30. Elena is rond 18u30 echt doodop en dan valt ze in slaap als ik haar fles later geef. Anders zit er te weinig tijd tussen die laatste fles en haar groente
Ik heb Emme de groentehap altijd om 18.30 gegeven. Ik geef dan de fles die ze eigenlijk rond 19.00 uur krijgt al rond 16.00 uur. Dan kan ze na het eten naar bed. Emme slaapt vaak voor het eten nog een uurtje en dan zit ze gezellig bij ons aan tafel mee te eten.
Ik ken veel babies die de groente in de ochtend krijgen. Als ze dan problemen er mee hebben heb je in elk geval geen slapeloze nacht.
Hier ook rond 4 uur, als ik het pas rond 6 uur zou geven, vraagt Joris de fles pas om 9 uur en dan slaapt hij tot 11 uur de dag erna... Eerder krijg ik hem wel uit bed maar dan is hij echt niet te genieten! Dus ik zorg dat hij altijd om 7 de laatste fles krijgt zodat hij de volgende ochtend om 9 uur weer fit is!
T komt gewoon zo uit zeg maar. Justin krijgt nog 3 flessen. 1 om 07.15, 1 om 13.00 en 1 s avonds om 19 a 20.00. Daartussen krijgt hij dus de groentehap en tja als zo'n uk om 13.00 gegeten hebt, lust hij rond 16.30 wel weer wat en kan ik niet wachten tot wij gaan eten, vandaar..