Progesteronwaarde eerste trimester

Discussion in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' started by juulzon, Feb 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    #1 juulzon, Feb 18, 2013
    Last edited: Feb 18, 2013
    Srry, heb deze vraag op de verkeerde plek gesteld! Ga hem even op de juiste plek zetten... De mods mogen hem hier weghalen hoor, excuses!

Hallo!

Graag zou ik u mijn bloedwaarden van 13 februari jl.voorleggen. Ik was toen 4 weken en 5 dagen zwanger.

(*achtergrondinfo: spontaan zwanger na ruim 6 jaar proberen, geen oorzaak gevonden, waarvan sinds begin 2009 in de MMM, o.a. 10 mislukte pogingen IVF, twee miskramen en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap! Deze prille zwangerschap is dus echt een wonder voor ons!)

Vandaag heb ik telefonisch pas de uitslag gekregen, mijn bloed is geprikt in het Bronovo ziekenhuis te Den Haag.
    Echter, de eenheden zijn mij niet verteld, waardoor ik me afvraag of deze wel in orde zijn...

Hcg bèta: 1710
    Progesteron: 48,1 (moet ik nog utro gaan gebruiken om deze waarde op te hogen?)
    Oestradiol: 525
    Tsh: 0,43 (slik 2 blauwe Thyrax tabletjes, dus 0,5mg)
    Vrije t4: 16,0

Mijn huisarts vindt dat hij hier niets over kan zeggen en ik zie de gyn pas komende maandag, wat wellicht aan de late kant is als ik toch nog utrogestan zou moeten gaan gebruiken...
    Het zou fijn zijn om uw visie te horen op mijn bloedwaarden.

Share This Page