Mijn baby schooit!

Discussie in 'Voeding' gestart door ratatosk, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Doet die van jullie dat nou ook??

Als wij ontbijten dan is het net een hongerig hondje, hij kijkt ons brood na en maakt hebberige geluidjes :D. We geven hem dan een korst en hij is gelukkig.
    Hij doet het alleen ook bij de rest! Friet, hamburgers, groenten, ja alles eigenlijk. Meestal zit er wel iets bij wat hij kan eten gelukkig.

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Herkenbaar! Ben blij dat hij nu overal nog om schooit ;)

Mijn dochter is nu 2 en die schooit alleen nog bij de dingen waarvan ze weet dat ze lekker zijn haha.

3. eefje85

eefje85 Bekend lid

28 dec 2009
    592
    4
    18
    Nou en of! Zoonlief is een grote eter en lust werkelijk alles :) Hij wordt helemaal blij als we hem iets toestoppen! Maar omdat ik niet wil dat hij de hele dag aan het eten is, probeer ik onze eetmomenten zoveel mogelijk samen te laten vallen (en snack ik stiekem als hij in bed ligt ;))

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier een dametje :) . Ze vind eten gewoon leuk!

Met 7 maanden ook, ze was moe van het zwemmen, beetje duf hing ze in m'n armen, maar ik stond nog éven bij de bar van het zwembad te kletsen. Dus ik zette ze op een gegeven moment even op de bar.

Opent diegene met wie ik stond te kletsen een koekje en stopt het in haar mond. Nou ze werd ineens wakker!

tatatatata! Grote ogen en draaien met haar handjes en voorover leunen :D

Echt lachen...

Tegenwoordig heb ik dus vaak ook gewoon wat brood bij als we ergens heen gaan. Als ze moe of jengelig wordt, vind ze het altijd wel leuk om even op een korst te bijten en als anderen aan het eten zijn neemt ze daar (meestal) ook wel genoegen mee.

Zaterdag op de verjaardag echter van m'n vader, had ze al een groentepotje op (200 gram) vrij laat hoor, het was al bijna 18.00 uur. Maar daarna gingen wij aan de broodjes frikandel/kroket.

Dametje dus ook maar een kwart broodje gegeven en het einde van het liedje was, dat ze helemaal zelf in etappes dan wel in een half uur tijd, een heel bruin bolletje op heeft!

En daarna ging ze uit haar dak, want er lag nog een rijstewafel van haar zus op tafel, die móést en zou ze ook hebben?!
    Die hebben we dus maar weggemoffeld.... gewoon afpakken werkte niet, want toen ging gelijk de sirene af :p

5. Bri

Bri Niet meer actief

jep, dochter kon (en kan) er ook wat van.
    ik hoef echt niet te denken dat ik ook maar iets kan eten waar ik haar geen hapje van wil geven. ze kan er allerschattigst om bedelen (incl hoofdje scheefhouden), of grommen, of brullen. wat maar nodig is, om te krijgen wat ze wil... ze houdt er pas mee op als ze het heeft gekregen, of als ik het op heb.

6. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Herkenbaar!! Ze kijkt alles uit me handen haahha.
    En ja als we haar eerst een potje groente geven dan wil ze daarna gewoon nog een maaltijd met ons mee eten!:D

Als ik haar mondje afveeg met een doekje gaat zelfs die mond open om te happen haahha. En me vinger eet ze ook maar al te graag op!

7. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Dat met dat doekje doet hij hier ook ja! Hij lijkt het echt lekker te vinden zelfs :p.
    Hij pikt er soms zelf één uit het billendoekjesdoosje en zuigt er dan aan.

8. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Wat grappig :)

Ons meisje doet dat helemaal niet, we moeten haar altijd ertoe verleiden om iets te eten.

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ooo wat lief allemaal!!
    ons zoontje begint dat ook wat te doen
    hij kijkt ons eten van ons bord ;) en zn mondje gaat open als ik mn eigen vork naar mn eigen mond doe ;)

10. Imke24

Imke24 Actief lid

31 jan 2011
    350
    1
    16
    Limburg
    Heel bekend!! Ze is sinds het eenmaal is gaan doen ook blijven doen. Als papa een hap brood neemt hangt dochter lief aan zijn voeten en zo gaat dat bij alles... OOk als we samen aan tafel zitten en ze heeft hetzelfde als wij op haar bordje liggen wil ze nog dat van ons eten...:)

Deel Deze Pagina