Hoi hoi Lisette is nu 8 maanden geweest en mag dus over naar andere potje met stukjes erin vanaf 8 maanden. Maar ze vindt het helemaal niks en wil dus ook niet eten en als ze een hapje neemt dan spuugt ze het meteen weer uit of begint te kokhalzen. Moet ik nu doorgaan met de potjes van 8 maanden of weer terug gaan naar de potjes van 6 maanden. Of moet ik de stukjes gewoon iets fijner maken. grt ramona
Ik zou ze iets fijner maken en dan steeds minder prakken totdat ze het potje zo eet... Ik heb laatst per ongeluk een 8 maanden potje meegenomen en daar zaten gewoon hele erwten in! Dat is nogal een verschil als je bijna vloeibaar gewend bent...
hoi Inderdaad de overgang vind ik heel groot heb er bij de andere kids geen problemen mee gehad maar lisette wil het gewoon echt niet. Ik zal morgen eens proberen om het wat fijner te maken beetje dom heb ik vandaag niet eens aan gedacht ze begon het weer uit te spugen en meteen weet te kokhalzen dat ik de boel in de prullebak heb gegooid en een potje van 6 maanden heb gepakt en ze heeft toen heerlijk gegeten.
Hier zijn de 8 maanden potjes ook nog steeds niet favoriet...stom ik had er ook helemaal niet aangedacht om het nog een beetje te prakken....maar de overgang vab 6 naar 8 maanden is best groot met de potjes van olvarit! Die van kruidvat zijn beter,alleen niet zoveel smaakjes....
Amy is nu 9 maanden en ze krijgt nog steeds potjes van 6 maanden omdat ze die van 8 maanden echt niet lust en is natuurlijk ook nog ff wennen. Het komt allemaal wel goed, als ze maar goed blijven eten toch en het maakt toch uit wat
Even een beetje oftopic: @Toet: Ik vind de kruidvat potjes veel te zout... Ik heb er laatst een paar gekocht, maar die staan nu achter in de kast als hele hoge nood reserve.. Bij olvarit word geen zout en/of suiker toegevoegd en dat vind ik wel zo prettig...
Hoi Heb vandaag de stukjes allemaal wat fijner gemaakt en ze heeft echt smakelijk zitten eten. Maak het van nu af aan gewoon fijner en probeer dat dan steeds iets minder te doen. Bedankt voor de antwoorden
Nou hier krijg ik het nog steeds niet naar binnen. Ja de eerste paar hapjes en dan gaat hij kokhalsen. Brood gaat juist wel weer goed, dus ik hou het voorlopig nog maar op de 6 maanden potjes.