Hoi, Sophie is erg verkouden,ze ligt nu te slapen en je hoort het slijm borrelen in haar neusje,nu zouden we vanmiddag een verjaardag hebben van me schoonvader ( nu komt ze daar 1 dag per week,alles staat er ook een box en een bed) Maar zouden jullie gaan met een kleintje die zo verkouden is? Helaas ben ik het nu zelfs ook... Groetjes,
Ik zou gewoon gaan. Wel zou ik t prettig vinden dat er dan niet gerookt werd maar ja dat weet je zelf t beste hoe t daar gaat en of mensen t daar wel of niet mee eens zijn. Als daar toch alles staat zou ik me door die verkoudheid niet laten weerhouden. Mocht t echt niet gaan ga je toch gewoon naar huis?!
Ik zou ook gewoon gaan. Tenmiste als ze er verder gewoon goed aan is...geen koorts of zo. Lekker warm inpakken buiten en idd vragen of er aub niet gerookt wordt. (moeten ze maar begrip voor hebben )
Ik sluit me ook aan! Gewoon gezellig gaan, ze is daar helemaal thuis dus met box en bed en waarschijnlijk ook omgeving, dus dan komt dat allemaal wel goed!
Zolang mijn kinderen géén koorts hebben (en natuurlijk niet de boel onderspugen of mega hangerig zijn) ga ik eigenlijk overal naartoe.
Hey meiden! Nou ik heb er gewoon mee genomen en alles is goed gegaan,de visite ging netjes buiten roken,en ze heeft nog een uurtje geslapen,en ze ligt nu weer lekker te slapen. Alleen ik vind het zo irritant dat ,mensen denken dat het een pop is die je maar van hand tot hand kan laten gaan..maar goed dat is weer een ander verhaal...en daar was ook al een topic over geopend! Groetjes,