Diëtiste

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Janneke00, 17 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Een paar weken geleden was mijn zoontje ziek. Hij heeft toen 2 dagen in het ziekenhuis gelegen met een infuus. Hij had het rota virus en zat tegen uitdroging aan.
    We vrijdag een controle bij de kinderarts. Zij vind dat mijn zoontje te licht is en nu moeten we naar de diëtiste. Zelf vind ik dit onzin, want mijn zoontje is hartstikke vrolijk en ondernemend. Ikzelf was ook altijd een spriet, dus het zit in de genen...

Ik vraag me af wat ik van de diëtiste kan verwachten. Iemand ervaring?

2. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ze geven advies in voedsel, hoeveelheid en soort. In jullie geval om aan te komen.

Dus waarschijnlijk geeft ze aan wat je het beste per dag kunt geven enzo.

3. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Iemand met een laag gewicht kan veel eten, ligt mss aan zijn snelle stofwisseling. Maar misschien heeft de dietiste wel een paar tips waar je wat aan hebt :)

4. Mellbee

Mellbee Actief lid

28 aug 2012
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik loop bij de diëtiste, maar dan om af te vallen. Het is niet echt een kwestie van minder gaan eten, maar meer het eetpatroon aanpassen. Ik moet bijvoorbeeld vaker per dag, kleinere hoeveelheden eten. Ik denk dus niet dat je zoon ineens veel meer moet gaan eten oid, maar andere producten en een ander patroon. Ik heb er veel baat bij, omdat het gericht is op de langere termijn. Ik zou het zeker proberen met je zoon! Succes in ieder geval!

Deel Deze Pagina