hoi dames, heb een vraagje,wie heeft er allemaal abn amro?? en kunnen ook niet internetbankieren?? ik kon gister en vanmorgen er nog wel op, nu wil ik kijken en krijg de melding: pas voor internetbankieren geblokkeerd en me vriend ging net naar de pinautomaat, en kreeg daar de melding: u limiet is overschreden terwijl wij nooit meer dan 500eraf halen en ik kan geeneens in het rood
klinkt als geskimmed idd... Ik zit ook bij ABN ,had vanmorgen geen internetverbinding,ben dus naar de stad gegaan omdat ik huur moest betalen,geen probleem en nu ook gewoon weer verbinding,heb nog ff mn saldo gechecked,ging allemaal goed.
Ik heb ook abn en nergens last van! Lijkt er idd opdat je geskimd bent, dan word je pas geblokkeerd..even bellen met abn of naar zo een bankkantoor morgen?
ik heb met de klantenservice van abn gebeld en die raden me idd aan om morgen naar het filiaal van abn te gaan in veghel ben ook gelijk ff naar de jumbo gelopen hier bij de bunders, ik kon daar vanmorgen nog 60euro pinnen en sindsdien kan ik dus helemaal niks meer met me pasje
ik ben gelukkig niet geskimd bankrekening is geblokkeerd door de bewindvoering dus dit topic kan dicht is opgelost