mijn man drinkt best wel veel. Maar ja, hij is ook barman haha. Ik schrik wel eens van hoeveel hij drinkt. voor mijn gevoel is hij echt de enige die zoveel drinkt. Voor zijn gevoel drinkt hij best weinig (ja in vergelijking met de alcoholisten uit zijn bar ja) dus mijn vraag is hoeveel drinkt jouw man (per week) x
Weinig. Af en toe een borreltje of wijntje, denk 1 tot maximaal 3 keer in de week. Ligt aan het aantal verjaardagen/feestjes in een week. Meestal maar 1 en anders 2 glaasjes op een avond.
Niks.. Soms als we een keer uit eten zijn drinkt ie een biertje, maar meer ook niet. 1x in de 2 maanden ofzo?
Niks eigenlijk. Soms eens een whiskey. Maar dat is zo soms dat kun je bijna zien als eens in het kwartaal. Ik drink dan nog wel een wijntje in het weekend. Meestal 1/2 a 1 fles van vrijdag tot en met zondag. Maar dat is niet elke week.
Elke dag: een glaasje wijn en daarna een borrel Hij gaat bijna nooit op stap en als hij gaat, dan gaan er ongeveer 6 à 7 biertjes in.
Ik denk 5 biertjes per week maximaal. Af en toe een glaasje whisky of een glas wijn. Mijn zwager, werkt in de horeca als kok en hij drinkt aanzienlijk meer! Ik vind dat echt een nadeel van het werk in dat vakgebied want ik geloof dat het zeker van invloed is op de mate waarin je zelf drinkt en wat je 'normaal' vindt qua hoeveelheid.
Barman vind ik niet echt een excuus, mijn man werkt ook in de horeca en drinkt alleen 1 whisky op een feestje..... Het ligt aan z'n eigen instelling
Als hij soms trek heeft schenkt hij een borrel in voor zichzelf en anders ligt het eraan of we een feestje hebben. Dus praktisch niets. Ikzelf ook alleen op feestjes eigenlijk.
babybergen het is ook geen excuus. zijn beeld is wel gewoon heel anders. omdat hij heel veel mensen ziet die heel veel drinken vindt hij dat ook normaal. plus dat hij barspelletjes speelt met zijn gasten en verliezer geeft een rondje. dus dan wordt hem sowieso veel aangeboden.
ehh weinig.. 0 tot 3 biertjes per week en dan is dat vaak op 1 of 2 avonden eigenlijk nooit meer. Dat komt ook omdat hij vaak allergisch reageert. Heel soms een wat sterker drankje..denk 1 a 2 x per jaar. ik vind zelf tot 2 a 3 biertjes per dag normaal.
Mijn man drinkt op vrijdag avond 1 biertje op zijn werk. En met warm weer thuis wel eens een biertje.